TY - BOOK AU - Gómez García,Antonio AU - Nogueras Atance,María Dolores TI - Scratch en el cole: : iniciación a la programación gráfica SN - 978-84-125824-2-0 PY - 2023/// CY - Ciudad Real PB - : Serendipia KW - Scratch (Linguaxe de programación) KW - Scratch (Lenguaje de programación) N1 - Na cuberta: Ciencia Serendipia; Na portada: Promueve: Casa de la Ciencia, Ciudad Real N2 - Hoxe, máis que nunca, as Tecnoloxías da Información e da Comunicación (TIC) están presentes en aulas e fogares, e a programación é unha das súas dimensións máis básicas. De feito, os novos plans educativos están a se enfocar moi particularmente neste aspecto, e Scratch é unha das ferramentas que máis se utilizarán nas aulas nos próximos anos. Scratch é unha linguaxe de programación desenvolto no seo do MIT (Massachusetts Institute of Technology). De carácter puramente gráfico, está pensado para iniciar a un usuario sen coñecementos previos nos principios básicos que comparten a maioría dos códigos informáticos. A través do xogo e a libre exploración, xogando con cores e sons, e debuxando os seus propios obxectos en pantalla, nenos e novos (e non tan novos) aprenden, case sen darse conta, conceptos útiles en moitas disciplinas, como o uso de variables ou o traballo con fórmulas matemáticas, á vez que crean historias interactivas ou pequenos videoxogos de maneira completamente autónoma e con total liberdade creativa ER -