707334 Gómez García, Antonio aut
Scratch en el cole : iniciación a la programación gráfica / Antonio Gómez García, María Dolores Nogueras Atance
Ciudad Real : Serendipia, 2023
201 p. : il., gráf. ; 24 cm
Na cuberta : Ciencia SerendipiaNa portada : Promueve : Casa de la Ciencia, Ciudad Real
Hoxe, máis que nunca, as Tecnoloxías da Información e da Comunicación (TIC) están presentes en aulas e fogares, e a programación é unha das súas dimensións máis básicas. De feito, os novos plans educativos están a se enfocar moi particularmente neste aspecto, e Scratch é unha das ferramentas que máis se utilizarán nas aulas nos próximos anos. Scratch é unha linguaxe de programación desenvolto no seo do MIT (Massachusetts Institute of Technology) . De carácter puramente gráfico, está pensado para iniciar a un usuario sen coñecementos previos nos principios básicos que comparten a maioría dos códigos informáticos. A través do xogo e a libre exploración, xogando con cores e sons, e debuxando os seus propios obxectos en pantalla, nenos e novos (e non tan novos) aprenden, case sen darse conta, conceptos útiles en moitas disciplinas, como o uso de variables ou o traballo con fórmulas matemáticas, á vez que crean historias interactivas ou pequenos videoxogos de maneira completamente autónoma e con total liberdade creativa.
978-84-125824-2-0
657374 Scratch (Linguaxe de programación) 657373 Scratch (Lenguaje de programación)
004. 438 Scratch (07)