Vista normal
Vista MARC
Principiantes : la versión original de De qué hablamos cuando hablamos de amor / Raymond Carver ; texto fijado por William L. Stull y Maureen P. Carroll ; traducción de Jesús Zulaika.
por Carver, Raymond (1938-1988 )
.
Tipo: 

Biblioteca de orixe | Localización actual | Sinatura | Número de volume | Dispoñibilidade | Data de vencemento | Código de barras | Reserva de exemplares | Datos do exemplar |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Neda – Biblioteca Pública Municipal de Neda | Neda – Biblioteca Pública Municipal de Neda Sala xeral | N CAR pri | 1 | Dispoñible | CBM064000027015 |
|
||
Baiona – Biblioteca Pública Municipal de Baiona | Baiona – Biblioteca Pública Municipal de Baiona Sala xeral | N CAR pri Sancti Spiritus | 1 | Dispoñible | PBM004000025910 |
|
||
Moaña – Biblioteca Pública Municipal de Moaña | Moaña – Biblioteca Pública Municipal de Moaña Sala xeral | N CAR pri | 1 | Dispoñible | PBM033000023749 |
|
||
Ferrol – Biblioteca Municipal Central | Ferrol – Biblioteca Municipal Central Sala préstamo | N CAR pri | Dispoñible | 10281007 |
|
|||
Pontevedra – Biblioteca Pública Antonio Odriozola | Pontevedra – Biblioteca Pública Antonio Odriozola 2º andar | N CAR pri | Dispoñible | 10276622 |
|
|||
Lugo – Biblioteca Pública de Lugo | Lugo – Biblioteca Pública de Lugo Sala préstamo | N CAR pri [vida cotiá] | Dispoñible | 10275107 |
|
|||
Narón – Biblioteca Pública Municipal de Narón | Narón – Biblioteca Pública Municipal de Narón 1º andar | N CAR pri | 1 | Dispoñible | CBM063000047423 |
|
||
A Coruña – Biblioteca Pública Miguel González Garcés | A Coruña – Biblioteca Pública Miguel González Garcés Sala préstamo | N CARV pri | Dispoñible | 10269167 |
|
Reservas totais: 0
Tít. orix.: Beginners. The original version of What we talk about when we talk about love
Os comentarios publicaranse en canto os aprobe un bibliotecario. Consulte os criterios de moderación.
Comentado por ANA BELEN G.
27/05/2024Carver es siempre una buena opción. Una forma de narrar con distancia absolutamente personal y magistral. Se agradece la ausencia de artificios y la austeridad para narrar acontecimientos dramáticos.