El mejor oficio del mundo / Diego A. Manrique
por Manrique, Diego A [autor]
.
Tipo: 






Biblioteca de orixe | Localización actual | Sinatura | Dispoñibilidade | Data de vencemento | Código de barras | Reserva de exemplares | Datos do exemplar |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Vigo – Biblioteca Pública Juan Compañel | Vigo – Biblioteca Pública Juan Compañel Sala préstamo | 78 MAN mej | Prestado | 20/08/2025 | BV000104518 |
|
|
Lugo – Biblioteca Pública de Lugo | Lugo – Biblioteca Pública de Lugo Sala préstamo | 78 MAN mej [novidades] | Prestado | 22/08/2025 | BL000051129 |
|
|
A Coruña – Biblioteca Pública Miguel González Garcés | A Coruña – Biblioteca Pública Miguel González Garcés Sala préstamo | 78 MAN mej [Novidades] | Dispoñible | BC000081825 |
|
||
Ourense – Biblioteca Pública de Ourense Nós | Ourense – Biblioteca Pública de Ourense Nós 1º andar | 78.011 MAN mej | Prestado | 29/08/2025 | BO000084416 |
|
Presentar ao autor deste libro é innecesario. Diego A. Manrique é, desde fai catro décadas, o xornalista musical en activo máis respectado do noso país. Unha traxectoria como a súa estivo, inevitablemente, balizada de vivencias de toda condición. Moitas delas relátaas no mellor oficio do mundo. Anécdotas profesionais e encontros con grandes figuras da música internacionais e nacionais a través das que desvela as interioridades dun apaixonante oficio vocacional.
Nestas páxinas descobre o funcionamento da industria musical en momentos de vacas tanto gordas como fracas, e do sempre precario xornalismo especializado. Cun estilo único, patentado e totalmente recoñecible que atrapa desde a primeira páxina, afastado da vaidade e desde a posición de quen foi un descoñecido melómano «de provincias» con vocación enciclopédica e fame de saber e coñecer, relátanos, sen pretendelo, como se foi labrando un espazo propio nos medios.
No mellor oficio do mundo saberemos do disco de Dylan en español que non foi, de entrevistas frustradas e outras das que, sen esperar demasiado, acabaron sendo lendarias. Subiremos con el a un avión e aterraremos en Canadá á procura de Leonard Cohen ou viaxaremos ao seu lado nun autobús para asistir a un concerto desangelado nun cárcere que nada ten que ver cos de Johnny Cash... Coñeceremos a súa negativa para sentar na cadeira dun despacho porque o seu sitio está nas salas de concertos, nas emisoras de radio, tecleando na máquina de escribir e, tamén, naquela televisión dos programas musicais que, hoxe desaparecidos, leváronlle á construción de novos e sorprendentes formatos. Todo iso relatado con veracidade e algo de sorna, necesaria para rememorar os tempos en que para algúns a música era cousa de melenudos que só tiñan ganas de molestar.
Os comentarios publicaranse en canto os aprobe un bibliotecario. Consulte os criterios de moderación.
Non hai comentarios sobre este documento.