Educación histórica y museos : actividades y situaciones de aprendizaje para el cumplimiento de derechos culturales / Cosme J. Gómez Carrasco, Encarna Lago González, Marcos Rebollo Fidalgo (editores)
por Gómez Carrasco, Cosme Jesús
; Lago González, María Encarnación
; Rebollo Fidalgo, Marcos
.
Tipo: 






Biblioteca de orixe | Localización actual | Sinatura | Dispoñibilidade | Data de vencemento | Código de barras | Reserva de exemplares | Datos do exemplar |
---|---|---|---|---|---|---|---|
A Coruña – Biblioteca do Museo de Belas Artes | A Coruña – Biblioteca do Museo de Belas Artes Sala xeral | 37/152 | Consulta en biblioteca | CBA000004615 |
|
Bibliografía en cada capítulo. Inclúe códigos QR
Educación histórica y museos: propuestas para el cumplimiento de derechos culturales / Cosme J. Gómez Carrasco, Encarna Lago González, Marcos Rebollo Fidalgo. -- Migrar nos hace humanos / Marcos Rebollo, Ramón López Facal, Encarna Lago González, Pilar Alcántara Peyres. -- El hambre, la guerra y la peste / Marcos Rebollo Fidalgo, Juan Ramón Moreno Vera, María Jesús Rubio Visiers. -- La mujer y el trabajo: ¿qué oficios ha desempeñado la mujer en la historia / Marcos Rebollo Fidalgo, María del Carmen Sánchez Fuster, María Jesús Rubio Visiers, Eloisa Del Alisal. -- Violencia machista: ¿es la sociedad más violenta con las mujeres?/ Marcos Rebollo, José Manuel Rey, José Monteagudo, Ainoa Escribano Miralles. -- Diversidad sexual y de género en la historia. ¿Ha cambiado nuestra visión de las identidades no normativas? / María Sabiote González, Belén Castro-Fernández, Ana Moreno Rebordinos, Asunción Martínez. --
La diversidad funcional en la historia. ¿Ha cambiado nuestra actitud hacia la discapacidad? ¿Somos una sociedad más inclusiva? (Marcos Rebollo Fidalgo, María de la Encarnación Cambil Hernández, Encarna Lago González, Eloísa Del Alisal. -- Minorías en España: ¿hasta qué punto han definido la identidad nacional por oposición? (Félix González Chicote, Ramón Cózar-Gutiérrez, María del Mar Simón García, Pilar Alcántara Peyres. -- Explotación económica: ¿ha sido siempre un motor rector de la historia? / Alfonso Cebrián Rey, Álvaro Chaparro Sainz. -- Jugarse la vida en el trabajo: ¿por qué es necesaria la defensa de los derechos laborales? / Alfonso Cebrián Rey, María del Mar Felices de la Fuente. -- España democrática: ¿una construcción previa a la Transición?/ Alfonso Cebrián Rey, José Monteagudo Fernández.
Este libro propón dez situacións de aprendizaxe para traballar narrativas alternativas e non hexemónicas desde o ensino da historia en Educación Secundaria Obrigatoria e Bacharelato. Esta proposta realízase a través das pezas e obras de dez museos ou redes de museos con ampla representación nacional e rexional: Museo Nacional del Prado, Museo Arqueológico Nacional, Museo Nacional de Arqueología Subacuática, Museo Nacional de Altamira, Museo Arqueológico de Alicante, Museo de la Memoria de Andalucía, Museo do Pobo Galego, Rede Museística de Lugo, Museo de Pontevedra e Servizo de Museos de Concello de Vigo. No deseño das situacións de aprendizaxe, reflectiuse o traballo conxunto entre investigadores en educación histórica e educación patrimonial de universidades de Murcia, Castilla-La Mancha, Selecta, Almería, La Laguna e Santiago de Compostela, xestoras e educadoras dos museos participantes, e profesorado de Educación Secundaria. As propostas educativas desenvolven temáticas que abordan desafíos sociais a través das migracións, o traballo das mulleres, a diversidade funcional e as persoas en situación de dependencia na historia, a memoria democrática, os movementos polos dereitos laborais, a diversidade sexual, as minorías na historia de España ou a explotación económica. As actividades permiten desenvolver habilidades históricas no traballo con fontes e procedementos de indagación, á vez que expor competencias cívicas e democráticas. [Ed.]
Os comentarios publicaranse en canto os aprobe un bibliotecario. Consulte os criterios de moderación.
Non hai comentarios sobre este documento.