Doña Mercedes o la vida perdurable / Álvaro Pombo
por Pombo, Álvaro (1939- ) [autor]
.
Tipo: 


Biblioteca de orixe | Localización actual | Sinatura | Dispoñibilidade | Data de vencemento | Código de barras | Reserva de exemplares | Datos do exemplar |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Lugo – Biblioteca Pública de Lugo | Lugo – Biblioteca Pública de Lugo Sala préstamo | N POM doñ [vida cotiá][novidades] | Prestado | 18/07/2025 | BL000050409 |
|
|
A Coruña – Biblioteca Pública Miguel González Garcés | A Coruña – Biblioteca Pública Miguel González Garcés Sala préstamo | T POMB alv [Novidades] | Prestado | 14/07/2025 | BC000079775 |
|
Dona Mercedes ou a vida perdurable transcorre en casa do seu protagonista, dona Mercedes, anciá e enferma, afeccionada á lectura do Código Civil e convencida de poder facer testamento en favor de si mesma. Vive coas súas fillas, Charo e María, o seu xenro, Matías, viúvo de Adela, e Genoveva, que traballa na casa. A tranquilidade que se respira habitualmente saltará polo aire debido ao inesperado regreso de Pedro, o seu neto, e a entrada en escena de Luís e Manolo, dous mozos solteiros que responderon a un anuncio de contactos enviado á revista Segunda Man por parte de Matías e Charo. Ademais, a sucesión de dous acontecementos traumáticos fará tremer os cimentos desta estraña familia, onde todos os seus membros veranse empuxados a reconfigurar as súas vidas e a exporse o seu lugar no mundo.
A obra, extraordinaria, é un guion radiofónico, tipoloxía literaria pouco frecuente, a pesar de a popularidade que no seu día tiveron os seriais de radio (equiparables quizais á dos actuais podcasts). Desde que se emitise nun afastado 1985 nas ondas de Radio Nacional de España, permanecía mecanografada e inédita en casa do seu autor. Trátase dunha longa peza redonda en 65 capítulos que contén boa parte das claves da literatura de Álvaro Pombo. Así, os lectores poderán percibir que os temas centrais do autor atópanse presentes ao longo de todo o texto: a toma de conciencia dun mesmo e a dificultade para asumir as consecuencias dos propios actos, a tensión sentimental entre os personaxes, a estudada relación que existe entre a exterioridade e a interioridade (a praia e o xardín fronte ao interior da casa, que é unha sorte de personaxe máis) ou o problema da vida ante o seu propio fin.
Os comentarios publicaranse en canto os aprobe un bibliotecario. Consulte os criterios de moderación.
Non hai comentarios sobre este documento.