Scratch en el cole : iniciación a la programación gráfica / Antonio Gómez García, María Dolores Nogueras Atance
por Gómez García, Antonio [autor]
; Nogueras Atance, María Dolores [autor]
.
Tipo: 


Biblioteca de orixe | Localización actual | Sinatura | Dispoñibilidade | Data de vencemento | Código de barras | Reserva de exemplares | Datos do exemplar |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Pontevedra – Biblioteca Pública Antonio Odriozola | Pontevedra – Biblioteca Pública Antonio Odriozola Infantil | 004 GOM scr Novidades abril | Dispoñible | BP000063890 |
|
Na cuberta: Ciencia Serendipia
Na portada: Promueve: Casa de la Ciencia, Ciudad Real
Hoxe, máis que nunca, as Tecnoloxías da Información e da Comunicación (TIC) están presentes en aulas e fogares, e a programación é unha das súas dimensións máis básicas. De feito, os novos plans educativos están a se enfocar moi particularmente neste aspecto, e Scratch é unha das ferramentas que máis se utilizarán nas aulas nos próximos anos.
Scratch é unha linguaxe de programación desenvolto no seo do MIT (Massachusetts Institute of Technology). De carácter puramente gráfico, está pensado para iniciar a un usuario sen coñecementos previos nos principios básicos que comparten a maioría dos códigos informáticos.
A través do xogo e a libre exploración, xogando con cores e sons, e debuxando os seus propios obxectos en pantalla, nenos e novos (e non tan novos) aprenden, case sen darse conta, conceptos útiles en moitas disciplinas, como o uso de variables ou o traballo con fórmulas matemáticas, á vez que crean historias interactivas ou pequenos videoxogos de maneira completamente autónoma e con total liberdade creativa.
Os comentarios publicaranse en canto os aprobe un bibliotecario. Consulte os criterios de moderación.
Non hai comentarios sobre este documento.