Vista normal Vista MARC

Scratch en el cole : iniciación a la programación gráfica / Antonio Gómez García, María Dolores Nogueras Atance

por Gómez García, Antonio [autor]; Nogueras Atance, María Dolores [autor].
Tipo: materialTypeLabelLibroEditor: Ciudad Real : Serendipia , 2023 Descrición: 201 p. : il., gráf. ; 24 cm.ISBN: 978-84-125824-2-0.Materia(s): Scratch (Linguaxe de programación) | Scratch (Lenguaje de programación)Resumo: Hoxe, máis que nunca, as Tecnoloxías da Información e da Comunicación (TIC) están presentes en aulas e fogares, e a programación é unha das súas dimensións máis básicas. De feito, os novos plans educativos están a se enfocar moi particularmente neste aspecto, e Scratch é unha das ferramentas que máis se utilizarán nas aulas nos próximos anos. Scratch é unha linguaxe de programación desenvolto no seo do MIT (Massachusetts Institute of Technology). De carácter puramente gráfico, está pensado para iniciar a un usuario sen coñecementos previos nos principios básicos que comparten a maioría dos códigos informáticos. A través do xogo e a libre exploración, xogando con cores e sons, e debuxando os seus propios obxectos en pantalla, nenos e novos (e non tan novos) aprenden, case sen darse conta, conceptos útiles en moitas disciplinas, como o uso de variables ou o traballo con fórmulas matemáticas, á vez que crean historias interactivas ou pequenos videoxogos de maneira completamente autónoma e con total liberdade creativa. Lista(s) nas que aparece este ítem: B P PO Novidades infantil abril
Etiquetas desta biblioteca: Non hai etiquetas desta biblioteca para este título. Para engadir etiquetas ingrese na súa conta do catálogo.
    valoración media: 0.0 (0 votos)

Biblioteca de orixe Localización actual Sinatura Dispoñibilidade Data de vencemento Código de barras Reserva de exemplares Datos do exemplar
Pontevedra – Biblioteca Pública Antonio Odriozola
Pontevedra – Biblioteca Pública Antonio Odriozola
Infantil
004 GOM scr Novidades abril Dispoñible BP000063890
Reservas totais: 0

Na cuberta: Ciencia Serendipia

Na portada: Promueve: Casa de la Ciencia, Ciudad Real

Hoxe, máis que nunca, as Tecnoloxías da Información e da Comunicación (TIC) están presentes en aulas e fogares, e a programación é unha das súas dimensións máis básicas. De feito, os novos plans educativos están a se enfocar moi particularmente neste aspecto, e Scratch é unha das ferramentas que máis se utilizarán nas aulas nos próximos anos.

Scratch é unha linguaxe de programación desenvolto no seo do MIT (Massachusetts Institute of Technology). De carácter puramente gráfico, está pensado para iniciar a un usuario sen coñecementos previos nos principios básicos que comparten a maioría dos códigos informáticos.

A través do xogo e a libre exploración, xogando con cores e sons, e debuxando os seus propios obxectos en pantalla, nenos e novos (e non tan novos) aprenden, case sen darse conta, conceptos útiles en moitas disciplinas, como o uso de variables ou o traballo con fórmulas matemáticas, á vez que crean historias interactivas ou pequenos videoxogos de maneira completamente autónoma e con total liberdade creativa.

Os comentarios publicaranse en canto os aprobe un bibliotecario. Consulte os criterios de moderación.

Non hai comentarios sobre este documento.

Ingrese na súa conta para facer un comentario.

Coa tecnoloxía Koha