El trazo abierto : mujeres creadoras y dibujo expandido / Sonia D'Agosto Forteza , Fernando Ifante del Rosal y Javier Leñador (eds.)
por Infante del Rosal, Fernando [editor ]
; D`Agosto Fortaleza, Sonia [editor ]
; Leñador González-Páez, Javier [editor ]
.
Tipo: 




Biblioteca de orixe | Localización actual | Sinatura | Dispoñibilidade | Data de vencemento | Código de barras | Reserva de exemplares | Datos do exemplar |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Santiago de Compostela – Biblioteca do Centro Galego de Arte Contemporánea | Santiago de Compostela – Biblioteca do Centro Galego de Arte Contemporánea Sala xeral | HISTO 1024 | Consulta en biblioteca | CMB001000035641 |
|
||
A Coruña – Biblioteca do Museo de Belas Artes | A Coruña – Biblioteca do Museo de Belas Artes Sala xeral | 74.036/100 | Consulta en biblioteca | CBA000004318 |
|
No noso século, as formas creativas e expresivas do debuxo multiplicáronse significativamente. A ilustración, o deseño, a gráfica descritiva, etc. parecen haber redescuberto o debuxo, non só como modo de representación, senón tamén como modo de acción, de acceso e relación con novas realidades.
Os novos contextos da ilustración gráfica, que veñen ampliar aqueles en os que esta cumpría funcións editoriais, ornamentais, testemuñais, educativas, etcétera, volvéronse especialmente notorios dentro das artes visuais; o deseño gráfico, o deseño industrial, de espazos, moda e arquitectura rehabilitaron o debuxo concedéndolle valor de relato, e volvendo así a proclamarse como; pola súa banda, dentro dos discursos da arte contemporáneo, a arte gráfica atopou un espazo moito máis amplo, deixando atrás o seu tradicional estatuto de inconclusión ou incompletitud. Todos estes desenvolvementos supoñen modos de imbricación entre o que podemos chamar en tanto que poñen en relación as ideas que só toman forma na liña e desde a liña, e as ideas que se mediante a liña, o punto ou o plano.
En toda esta expansión das formas e medios do debuxo creadoras xogan un papel determinante, existe certa sincronía, certa conexión lóxica efectiva entre a emancipación do debuxo, a socialización e unha nova conciencia feminista. A autarquía do debuxo está necesariamente motivada por liberación e transvaloración do acto mesmo debuxar, do xesto, da acción e do corpo non só modificacións en condicións medio (editorial, artístico, etcétera).[Ed.]
Os comentarios publicaranse en canto os aprobe un bibliotecario. Consulte os criterios de moderación.
Non hai comentarios sobre este documento.