Vista normal Vista MARC

Más libros y menos pantallas : cómo acabar con los cretinos digitales / Michel Desmurget ; traducción de Lara Cortés Fernández.

por Desmurget, Michel; Cortés Fernández, Lara.
Tipo: materialTypeLabelLibroEditor: Barcelona : Península, 2024 Edición: 1ª ed.Descrición: 492 p. ; 22 cm.ISBN: 9788411002264.Materia(s): Sociología de la educación | Socioloxía da educación | Tecnología y niños | Tecnoloxía e nenos | Lectura | Desarrollo cognitivo | Desenvolvemento cognitivo | Tecnoloxía, redes e comunicaciónResumo: Que lean! É importante que os nenos e as nenas lean libros en papel. Que se mergullen neles e que debuxen, subliñen e dobren as súas páxinas. Que atesouren libros, que acudan ás bibliotecas e que asistan a clase sen artefactos tecnolóxicos fronte a eles. Centos de estudos demostran que a lectura por pracer ten un impacto único na aprendizaxe cognitiva dos nenos. Fomenta a linguaxe, os coñecementos xerais, a creatividade, a atención, a escritura, a expresión oral, a autocomprensión e a empatía. Non hai ferramenta máis útil para o desenvolvemento cerebral que un libro. Fronte aos efectos desastrosos das pantallas, Michel Desmurget, un dos neurocientíficos de referencia neste campo e a voz que máis tempo leva alertando dos efectos perniciosos das pantallas no cerebro infantil, propón un enfoque optimista con solucións concretas para evitar que os nosos fillos e fillas convértanse en cretinos dixitais. Este libro dirixido a pais e mestres proporciona información para comprender o impacto da lectura no desenvolvemento intelectual, emocional e social dos nenos, e daralles ferramentas para cultivar o hábito da lectura na súa educación. Lista(s) nas que aparece este ítem: Biblioteca Lugo: Chaves-Dixital 4 | Biblioteca Lugo: Novidades non ficción abril2024 | BPV non ficción abril 2024 | BPS Ánxel Casal NOVIDADES INFANTIL ABRIL-XUÑO 2024 | BPL Lecturas de verán Non Ficción 2024
Etiquetas desta biblioteca: Non hai etiquetas desta biblioteca para este título. Para engadir etiquetas ingrese na súa conta do catálogo.
    valoración media: 1.0 (1 votos)

Biblioteca de orixe Localización actual Colección Sinatura Número de volume Dispoñibilidade Notas Data de vencemento Código de barras Reserva de exemplares Datos do exemplar
Oleiros – Biblioteca Central Rialeda
Oleiros – Biblioteca Central Rialeda
Infantil e Xuvenil
028 DES mas Dispoñible col0000271914
Lugo – Biblioteca Móbil de Lugo
Lugo – Biblioteca Móbil de Lugo
Biblioteca móbil
02 DES mas Dispoñible BMLU1000002789
A Cañiza- Biblioteca Pública Municipal da Cañiza
A Cañiza- Biblioteca Pública Municipal da Cañiza
Sala xeral
rec DES lib roxo Dispoñible Rede cria PBM015000026004
Santiago de Compostela – Biblioteca Pública Ánxel Casal
Santiago de Compostela – Biblioteca Pública Ánxel Casal
Infantil
Biblioteca Infantil [NOVIDADES XUÑO] I DES mas [recuncho de pais e nais] Prestado 08/10/2024 BS000060484
Sada – Biblioteca Pública Municipal Ramón Suárez Picallo
Sada – Biblioteca Pública Municipal Ramón Suárez Picallo
Sala xeral
028 DES más 1 Dispoñible Subvención Mellora 2024 CBM093000030012
Ourense – Biblioteca Pública de Ourense Nós
Ourense – Biblioteca Pública de Ourense Nós
2º andar
028 DES mas Dispoñible feira do libro 2024 BO000072872
Vigo – Biblioteca Pública Juan Compañel
Vigo – Biblioteca Pública Juan Compañel
Sala préstamo
028 DES mas Dispoñible BV000094826
Lugo – Biblioteca Pública de Lugo
Lugo – Biblioteca Pública de Lugo
Sala préstamo
028 DES mas Prestado 29/10/2024 BL000045182
Reservas totais: 0

Que lean! É importante que os nenos e as nenas lean libros en papel. Que se mergullen neles e que debuxen, subliñen e dobren as súas páxinas. Que atesouren libros, que acudan ás bibliotecas e que asistan a clase sen artefactos tecnolóxicos fronte a eles. Centos de estudos demostran que a lectura por pracer ten un impacto único na aprendizaxe cognitiva dos nenos. Fomenta a linguaxe, os coñecementos xerais, a creatividade, a atención, a escritura, a expresión oral, a autocomprensión e a empatía. Non hai ferramenta máis útil para o desenvolvemento cerebral que un libro.
Fronte aos efectos desastrosos das pantallas, Michel Desmurget, un dos neurocientíficos de referencia neste campo e a voz que máis tempo leva alertando dos efectos perniciosos das pantallas no cerebro infantil, propón un enfoque optimista con solucións concretas para evitar que os nosos fillos e fillas convértanse en cretinos dixitais. Este libro dirixido a pais e mestres proporciona información para comprender o impacto da lectura no desenvolvemento intelectual, emocional e social dos nenos, e daralles ferramentas para cultivar o hábito da lectura na súa educación.

Tradución de : Faites-les lire!

Os comentarios publicaranse en canto os aprobe un bibliotecario. Consulte os criterios de moderación.

Non hai comentarios sobre este documento.

Ingrese na súa conta para facer un comentario.

Coa tecnoloxía Koha