Más libros y menos pantallas : cómo acabar con los cretinos digitales / Michel Desmurget ; traducción de Lara Cortés Fernández.
por Desmurget, Michel; Cortés Fernández, Lara.
Tipo: LibroEditor: Barcelona : Península, 2024 Edición: 1ª ed.Descrición: 492 p. ; 22 cm.ISBN: 9788411002264.Materia(s): Sociología de la educación | Socioloxía da educación | Tecnología y niños | Tecnoloxía e nenos | Lectura | Desarrollo cognitivo | Desenvolvemento cognitivo | Tecnoloxía, redes e comunicaciónResumo: Que lean! É importante que os nenos e as nenas lean libros en papel. Que se mergullen neles e que debuxen, subliñen e dobren as súas páxinas. Que atesouren libros, que acudan ás bibliotecas e que asistan a clase sen artefactos tecnolóxicos fronte a eles. Centos de estudos demostran que a lectura por pracer ten un impacto único na aprendizaxe cognitiva dos nenos. Fomenta a linguaxe, os coñecementos xerais, a creatividade, a atención, a escritura, a expresión oral, a autocomprensión e a empatía. Non hai ferramenta máis útil para o desenvolvemento cerebral que un libro. Fronte aos efectos desastrosos das pantallas, Michel Desmurget, un dos neurocientíficos de referencia neste campo e a voz que máis tempo leva alertando dos efectos perniciosos das pantallas no cerebro infantil, propón un enfoque optimista con solucións concretas para evitar que os nosos fillos e fillas convértanse en cretinos dixitais. Este libro dirixido a pais e mestres proporciona información para comprender o impacto da lectura no desenvolvemento intelectual, emocional e social dos nenos, e daralles ferramentas para cultivar o hábito da lectura na súa educación. Lista(s) nas que aparece este ítem: Biblioteca Lugo: Chaves-Dixital 4 | Biblioteca Lugo: Novidades non ficción abril2024 | BPV non ficción abril 2024 | BPS Ánxel Casal NOVIDADES INFANTIL ABRIL-XUÑO 2024 | BPL Lecturas de verán Non Ficción 2024Biblioteca de orixe | Localización actual | Colección | Sinatura | Número de volume | Dispoñibilidade | Notas | Data de vencemento | Código de barras | Reserva de exemplares | Datos do exemplar |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Oleiros – Biblioteca Central Rialeda | Oleiros – Biblioteca Central Rialeda Infantil e Xuvenil | 028 DES mas | Dispoñible | col0000271914 |
|
|||||
Lugo – Biblioteca Móbil de Lugo | Lugo – Biblioteca Móbil de Lugo Biblioteca móbil | 02 DES mas | Dispoñible | BMLU1000002789 |
|
|||||
A Cañiza- Biblioteca Pública Municipal da Cañiza | A Cañiza- Biblioteca Pública Municipal da Cañiza Sala xeral | rec DES lib roxo | Dispoñible | Rede cria | PBM015000026004 |
|
||||
Santiago de Compostela – Biblioteca Pública Ánxel Casal | Santiago de Compostela – Biblioteca Pública Ánxel Casal Infantil | Biblioteca Infantil | [NOVIDADES XUÑO] I DES mas [recuncho de pais e nais] | Prestado | 08/10/2024 | BS000060484 |
|
|||
Sada – Biblioteca Pública Municipal Ramón Suárez Picallo | Sada – Biblioteca Pública Municipal Ramón Suárez Picallo Sala xeral | 028 DES más | 1 | Dispoñible | Subvención Mellora 2024 | CBM093000030012 |
|
|||
Ourense – Biblioteca Pública de Ourense Nós | Ourense – Biblioteca Pública de Ourense Nós 2º andar | 028 DES mas | Dispoñible | feira do libro 2024 | BO000072872 |
|
||||
Vigo – Biblioteca Pública Juan Compañel | Vigo – Biblioteca Pública Juan Compañel Sala préstamo | 028 DES mas | Dispoñible | BV000094826 |
|
|||||
Lugo – Biblioteca Pública de Lugo | Lugo – Biblioteca Pública de Lugo Sala préstamo | 028 DES mas | Prestado | 29/10/2024 | BL000045182 |
|
Que lean! É importante que os nenos e as nenas lean libros en papel. Que se mergullen neles e que debuxen, subliñen e dobren as súas páxinas. Que atesouren libros, que acudan ás bibliotecas e que asistan a clase sen artefactos tecnolóxicos fronte a eles. Centos de estudos demostran que a lectura por pracer ten un impacto único na aprendizaxe cognitiva dos nenos. Fomenta a linguaxe, os coñecementos xerais, a creatividade, a atención, a escritura, a expresión oral, a autocomprensión e a empatía. Non hai ferramenta máis útil para o desenvolvemento cerebral que un libro.
Fronte aos efectos desastrosos das pantallas, Michel Desmurget, un dos neurocientíficos de referencia neste campo e a voz que máis tempo leva alertando dos efectos perniciosos das pantallas no cerebro infantil, propón un enfoque optimista con solucións concretas para evitar que os nosos fillos e fillas convértanse en cretinos dixitais. Este libro dirixido a pais e mestres proporciona información para comprender o impacto da lectura no desenvolvemento intelectual, emocional e social dos nenos, e daralles ferramentas para cultivar o hábito da lectura na súa educación.
Tradución de : Faites-les lire!
Os comentarios publicaranse en canto os aprobe un bibliotecario. Consulte os criterios de moderación.
Non hai comentarios sobre este documento.