El documental de arte en España / Joaquín Cánovas Belchí y José Javier Aliaga Cárceles (eds.)
por Cánovas Belchí, Joaquín T [editor ]
; Aliága Cárceles, José Javier (1993- ) [editor ]
.
Tipo: 




Biblioteca de orixe | Localización actual | Sinatura | Dispoñibilidade | Data de vencemento | Código de barras | Reserva de exemplares | Datos do exemplar |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Santiago de Compostela – Biblioteca do Centro Galego de Arte Contemporánea | Santiago de Compostela – Biblioteca do Centro Galego de Arte Contemporánea Sala xeral | HISTO 954 | Consulta en biblioteca | CMB001000033595 |
|
||
A Coruña – Biblioteca Pública Miguel González Garcés | A Coruña – Biblioteca Pública Miguel González Garcés 2º andar | 791 DOC | Dispoñible | BC000050901 |
|
||
A Coruña – Biblioteca do Museo de Belas Artes | A Coruña – Biblioteca do Museo de Belas Artes Depósito Xeral | 79/76 | Consulta en biblioteca | CBA000003155 |
|
Inclúe referencias bibliográficas
Ed. : Durante as primeiras décadas do século XX, a arte, as cidades e os monumentos máis emblemáticos da xeografía española comezaron a recibir unha especial atención por parte da cinematografía, que contribuíu á súa difusión, promoción e coñecemento entre a sociedade do momento. A evolución natural deste fenómeno culminou coa xestación dun xénero cinematográfico con personalidade: o documental de arte. Coincidindo coa idade de ouro do mesmo a nivel internacional, nos anos do franquismo, o cinema español sumouse coas súas achegas para propoñer novas vías de tratamento, análise e interpretación da arte. Desde entón e ata a actualidade, o documental de arte no noso país coñeceu novos escenarios mediáticos para o seu desenvolvemento máis aló do ámbito cinematográfico, nos que a televisión e os museos foron determinantes mesmo na propia transformación deste xénero audiovisual. O propósito do que parte esta obra, por tanto, é o de proporcionar ao lector unha mirada poliédrica en torno ao documental de arte española, non só desde o punto de vista histórico, senón tamén a través do estudo de obras concretas ou da filmografía de importantes documentalistas que cultivaron o xénero, a partir de aproximacións e metodoloxías moi diversas que abarcan desde os contextos de produción ata os seus modos de representación, as súas fronteiras discursivas con outros rexistros audiovisuais como o filme-ensaio ou o videoarte, os tratamentos temáticos ou as relacións entre o cinema, a televisión e os museos coa historia da arte.
Os comentarios publicaranse en canto os aprobe un bibliotecario. Consulte os criterios de moderación.
Non hai comentarios sobre este documento.