Goya . Le mythe de l'assimilation = El mito de la asimilación / Hubert Damisch ; préface-prefacio Mieke Bal ; epilogue-epílogo Sabine Guermouche ; traducción Francisco López Martín
por Damisch, Hubert; Bal, Mieke (1946- ) [prologuista]; Guermouche, Sabine; López Martín, Francisco [tradutor].
Tipo: LibroSeries Los Caprichos (Akal): Editor: Madrid : Akal , D.L. 2022 Descrición: 203 p. : il. b. e n. ; 21 cm.ISBN: 978-84-460-5166-4.Títulos uniformes: Goya. Le mythe de l'assimilation . Español.Materia(s): Goya, Francisco de (1746-1828) -- Crítica e interpretación | Goya, Francisco de (1746-1828) -- Crítica e interpretación | Goya, Francisco de (1746-1828) -- Influencias | Goya, Francisco de (1746-1828) -- InfluenciasResumo: Un texto póstumo inédito de Hubert Damisch de principios dos anos sesenta, que ten como protagonista a Goya e a súa relación con Francia. Un texto fundacional no que o autor xa creou o «universo conceptual» que vai caracterizar os seus traballos posteriores e que deu un cambio radical a como estudar as artes visuais: un modo no que se plasma unha concepción diferente da Historia; no que a cronoloxía non ten un papel dominante; no que hai un intercambio recíproco entre culturas e países distintos, cunha concepción distinta da relación entre imaxes e realidade histórica. Inclúe un prefacio de Mieke Bal, no que fai fincapé no carácter revolucionario desta «proposta» nunca publicada, así como cun epílogo de Sabine Guermouche sobre a figura de Hubert Damisch. Lista(s) nas que aparece este ítem: Biblioteca Museo de Belas Artes. Novidades xaneiro-marzo 2022. Novedades enero-marzo 2022 | Biblioteca Museo de Belas Artes. Selección novidades xaneiro-xuño 2022. | Biblioteca Museo de Belas Artes da Coruña. Selección novidades 2022. Selección novedades 2022Biblioteca de orixe | Localización actual | Sinatura | Dispoñibilidade | Data de vencemento | Código de barras | Reserva de exemplares | Datos do exemplar |
---|---|---|---|---|---|---|---|
A Coruña – Biblioteca do Museo de Belas Artes | A Coruña – Biblioteca do Museo de Belas Artes Sala xeral | 929/150 | Consulta en biblioteca | CBA000003022 |
|
Un texto póstumo inédito de Hubert Damisch de principios dos anos sesenta, que ten como protagonista a Goya e a súa relación con Francia. Un texto fundacional no que o autor xa creou o «universo conceptual» que vai caracterizar os seus traballos posteriores e que deu un cambio radical a como estudar as artes visuais: un modo no que se plasma unha concepción diferente da Historia; no que a cronoloxía non ten un papel dominante; no que hai un intercambio recíproco entre culturas e países distintos, cunha concepción distinta da relación entre imaxes e realidade histórica. Inclúe un prefacio de Mieke Bal, no que fai fincapé no carácter revolucionario desta «proposta» nunca publicada, así como cun epílogo de Sabine Guermouche sobre a figura de Hubert Damisch.
Os comentarios publicaranse en canto os aprobe un bibliotecario. Consulte os criterios de moderación.
Non hai comentarios sobre este documento.