Rubens, Velázquez, and the King of Spain / Aneta Georgievska-Shine and Larry Silver
por Georgievska-Shine, Aneta aut [aut]; Silver, Larry [aut].
Tipo: LibroEditor: London, New York : Routledge , imp. 2016 Descrición: XIII, 297 p. : il. col. y n. ; 25 cm.ISBN: 9781409462330 (hbk); 9781138251649 (pbk).Materia(s): Rubens, Peter Paul (1577-1640) -- Crítica e interpretación | Rubens, Peter Paul (1577-1640) -- Crítica e interpretación | Velázquez, Diego ( 1599-1660) -- - Crítica e interpretación | Velázquez, Diego ( 1599-1660) -- - Crítica e interpretación | Felipe IV Rey de España (1605-1665) -- Mecenazgo artístico | Felipe IV Rey de España (1605-1665) -- Mecenado artístico | Ovidio Nasón, Publio (43 a.C.-17 d.C.) . Metamorphoses | Ovidio Nasón, Publio (43 a.C.-17 d.C.) . Metamorphoses | Torre de la Parada -- (Palacio de El Pardo) | Torre de la Parada -- (Palacio de El Pardo)Resumo: Ed. : Este estudo achega unha nova análise do conxunto pictórico da Torre da Parada, o pavillón de caza do rei Felipe IV de España. Creado a finais da década de 1630 por un grupo de artistas encabezados por Peter Paul Rubens, este ciclo de imaxinería mitológica e escenas de caza foi completado por Diego Velázquez. A pesar da falta dun programa escrito, as obras sobrevivientes brindan un testemuño elocuente de varios temas básicos que encarnan os ideais neoestoicos de autocontrol e goberno prudente. Mentres que Rubens marcou o ton moral a través das súas narracións ovidianas serio-cómicas, Velázquez agregou unha importante nota de graza cos seus retratos de filósofos antigos, membros da realeza e da corte. Este estudo é o primeiro en considerar en profundidade as súas contribucións artísticas conxuntas e a súa ambición compartida. A través da análise de obras individuais, os autores sitúan estas invencións pictóricas dentro de correntes intelectuais máis amplas tanto no Flandes español como en España, especialmente na literatura de consellos e o drama presentado ao rei español. Ademais, apuntan á resonancia duradeira de Torre da Parada para Velázquez, especialmente dentro das súas obras mestras tardías, As Meninas e As Hilanderas. En última instancia, este estudo ilumina a natureza dialógica deste conxunto no que Rubens e Velázquez ofrecen un conxunto de puntos de vista complementarios sobre temas que van desde a natureza dos deuses clásicos ata o papel da arte como espello do príncipe. Lista(s) nas que aparece este ítem: Biblioteca Museo de Belas Artes. Novidades xaneiro-marzo 2022. Novedades enero-marzo 2022 | Biblioteca Museo de Belas Artes. Selección novidades xaneiro-xuño 2022. | Biblioteca Museo de Belas Artes da Coruña. Selección novidades 2022. Selección novedades 2022 | Biblioteca Museo de Belas Artes. Selección bibliográfica sobre Peter Paul RubensBiblioteca de orixe | Localización actual | Sinatura | Dispoñibilidade | Data de vencemento | Código de barras | Reserva de exemplares | Datos do exemplar |
---|---|---|---|---|---|---|---|
A Coruña – Biblioteca do Museo de Belas Artes | A Coruña – Biblioteca do Museo de Belas Artes Sala xeral | 75.034/482 | Dispoñible | CBA000002996 |
|
Bibliografía: p. [273]-288. Índice
Ed. : Este estudo achega unha nova análise do conxunto pictórico da Torre da Parada, o pavillón de caza do rei Felipe IV de España. Creado a finais da década de 1630 por un grupo de artistas encabezados por Peter Paul Rubens, este ciclo de imaxinería mitológica e escenas de caza foi completado por Diego Velázquez. A pesar da falta dun programa escrito, as obras sobrevivientes brindan un testemuño elocuente de varios temas básicos que encarnan os ideais neoestoicos de autocontrol e goberno prudente. Mentres que Rubens marcou o ton moral a través das súas narracións ovidianas serio-cómicas, Velázquez agregou unha importante nota de graza cos seus retratos de filósofos antigos, membros da realeza e da corte. Este estudo é o primeiro en considerar en profundidade as súas contribucións artísticas conxuntas e a súa ambición compartida. A través da análise de obras individuais, os autores sitúan estas invencións pictóricas dentro de correntes intelectuais máis amplas tanto no Flandes español como en España, especialmente na literatura de consellos e o drama presentado ao rei español. Ademais, apuntan á resonancia duradeira de Torre da Parada para Velázquez, especialmente dentro das súas obras mestras tardías, As Meninas e As Hilanderas. En última instancia, este estudo ilumina a natureza dialógica deste conxunto no que Rubens e Velázquez ofrecen un conxunto de puntos de vista complementarios sobre temas que van desde a natureza dos deuses clásicos ata o papel da arte como espello do príncipe.
First published 2014 by Ashgate Publishing
Na cuberta : An Ashgate Book.
Os comentarios publicaranse en canto os aprobe un bibliotecario. Consulte os criterios de moderación.
Non hai comentarios sobre este documento.