Vista normal Vista MARC

Rubens, Velázquez, and the King of Spain / Aneta Georgievska-Shine and Larry Silver

por Georgievska-Shine, Aneta aut [aut]; Silver, Larry [aut].
Tipo: materialTypeLabelLibroEditor: London, New York : Routledge , imp. 2016 Descrición: XIII, 297 p. : il. col. y n. ; 25 cm.ISBN: 9781409462330 (hbk); 9781138251649 (pbk).Materia(s): Rubens, Peter Paul (1577-1640) -- Crítica e interpretación | Rubens, Peter Paul (1577-1640) -- Crítica e interpretación | Velázquez, Diego ( 1599-1660) -- - Crítica e interpretación | Velázquez, Diego ( 1599-1660) -- - Crítica e interpretación | Felipe IV Rey de España (1605-1665) -- Mecenazgo artístico | Felipe IV Rey de España (1605-1665) -- Mecenado artístico | Ovidio Nasón, Publio (43 a.C.-17 d.C.) . Metamorphoses | Ovidio Nasón, Publio (43 a.C.-17 d.C.) . Metamorphoses | Torre de la Parada -- (Palacio de El Pardo) | Torre de la Parada -- (Palacio de El Pardo)Resumo: Ed. : Este estudo achega unha nova análise do conxunto pictórico da Torre da Parada, o pavillón de caza do rei Felipe IV de España. Creado a finais da década de 1630 por un grupo de artistas encabezados por Peter Paul Rubens, este ciclo de imaxinería mitológica e escenas de caza foi completado por Diego Velázquez. A pesar da falta dun programa escrito, as obras sobrevivientes brindan un testemuño elocuente de varios temas básicos que encarnan os ideais neoestoicos de autocontrol e goberno prudente. Mentres que Rubens marcou o ton moral a través das súas narracións ovidianas serio-cómicas, Velázquez agregou unha importante nota de graza cos seus retratos de filósofos antigos, membros da realeza e da corte. Este estudo é o primeiro en considerar en profundidade as súas contribucións artísticas conxuntas e a súa ambición compartida. A través da análise de obras individuais, os autores sitúan estas invencións pictóricas dentro de correntes intelectuais máis amplas tanto no Flandes español como en España, especialmente na literatura de consellos e o drama presentado ao rei español. Ademais, apuntan á resonancia duradeira de Torre da Parada para Velázquez, especialmente dentro das súas obras mestras tardías, As Meninas e As Hilanderas. En última instancia, este estudo ilumina a natureza dialógica deste conxunto no que Rubens e Velázquez ofrecen un conxunto de puntos de vista complementarios sobre temas que van desde a natureza dos deuses clásicos ata o papel da arte como espello do príncipe. Lista(s) nas que aparece este ítem: Biblioteca Museo de Belas Artes. Novidades xaneiro-marzo 2022. Novedades enero-marzo 2022 | Biblioteca Museo de Belas Artes. Selección novidades xaneiro-xuño 2022. | Biblioteca Museo de Belas Artes da Coruña. Selección novidades 2022. Selección novedades 2022 | Biblioteca Museo de Belas Artes. Selección bibliográfica sobre Peter Paul Rubens
Etiquetas desta biblioteca: Non hai etiquetas desta biblioteca para este título. Para engadir etiquetas ingrese na súa conta do catálogo.
    valoración media: 0.0 (0 votos)

Biblioteca de orixe Localización actual Sinatura Dispoñibilidade Data de vencemento Código de barras Reserva de exemplares Datos do exemplar
A Coruña – Biblioteca do Museo de Belas Artes
A Coruña – Biblioteca do Museo de Belas Artes
Sala xeral
75.034/482 Dispoñible CBA000002996
Reservas totais: 0

Bibliografía: p. [273]-288. Índice

Ed. : Este estudo achega unha nova análise do conxunto pictórico da Torre da Parada, o pavillón de caza do rei Felipe IV de España. Creado a finais da década de 1630 por un grupo de artistas encabezados por Peter Paul Rubens, este ciclo de imaxinería mitológica e escenas de caza foi completado por Diego Velázquez. A pesar da falta dun programa escrito, as obras sobrevivientes brindan un testemuño elocuente de varios temas básicos que encarnan os ideais neoestoicos de autocontrol e goberno prudente. Mentres que Rubens marcou o ton moral a través das súas narracións ovidianas serio-cómicas, Velázquez agregou unha importante nota de graza cos seus retratos de filósofos antigos, membros da realeza e da corte. Este estudo é o primeiro en considerar en profundidade as súas contribucións artísticas conxuntas e a súa ambición compartida. A través da análise de obras individuais, os autores sitúan estas invencións pictóricas dentro de correntes intelectuais máis amplas tanto no Flandes español como en España, especialmente na literatura de consellos e o drama presentado ao rei español. Ademais, apuntan á resonancia duradeira de Torre da Parada para Velázquez, especialmente dentro das súas obras mestras tardías, As Meninas e As Hilanderas. En última instancia, este estudo ilumina a natureza dialógica deste conxunto no que Rubens e Velázquez ofrecen un conxunto de puntos de vista complementarios sobre temas que van desde a natureza dos deuses clásicos ata o papel da arte como espello do príncipe.

First published 2014 by Ashgate Publishing
Na cuberta : An Ashgate Book.

Os comentarios publicaranse en canto os aprobe un bibliotecario. Consulte os criterios de moderación.

Non hai comentarios sobre este documento.

Ingrese na súa conta para facer un comentario.

Coa tecnoloxía Koha