Creure a través dels ulls = Creer a través de los ojos = Believing through the eyes : [exposición] / Pablo González Tornel (dir.) ; textos José Gómez Frechina, Pablo González Tornel, Benito Navarrete Prieto, Javier Portús Pérez, José Riello.
por González Tornel, Pablo; Gómez Frechina, José; Navarrete Prieto, Benito (1970- ); Portús, Javier ( 1961-); Riello, José; Museo de Bellas Artes de Valencia.
Tipo: LibroEditor: [Gijón] : Trea ; [Valencia] : Generalitat Valenciana , D.L. 2021 Descrición: 269 p. : il. cor ; 30 cm.ISBN: 9788418932144.Outro título: Creer a través de los ojos; Believing through the eyes.Materia(s): Museo de Bellas Artes de Valencia- -- Colecciones de arte- -- Exposiciones | Museo de Bellas Artes de Valencia- -- Coleccións de arte- -- Exposicións | Arte barroca - -- España - -- Exposicións | Arte barroco - -- España - -- Exposiciones | Pintura española - -- 17º século - -- Exposicións | Pintura española - -- 17º siglo - -- Exposiciones | Pintura barroca - -- Valencia - -- Exposiciones | Pintura barroca - -- Valencia - -- ExposiciónsResumo: O catálogo expón unha mirada á pintura valenciana do século XVII a través de 44 obras pertencentes ás coleccións do Museo de Belas Artes de València. Estrutúrase en cinco secciones: a primeira delas, ‘Crer a través dos ollos', introduce ao espectador no realismo da pintura valenciana barroca a través de naturezas, vivas e mortas, que enganan ao ollo humano. A segunda sección, ‘Unha certa mirada italiana', analiza as fontes da corrente naturalista na pintura valenciana empregando, tanto pinturas de procedencia italiana, como copias antigas e interpretacións valencianas de autores como Orrente, Ribalta e Espinosa. ‘Da contramaniera ao realismo caravaggesco' mostra a evolución da pintura valenciana cara a orzamentos naturalistas da man de autores como Francisco Ribalta, Jerónimo Jacinto de Espinosa ou Miguel March. A cuarta sección, ‘Reliquia e Imaxe', presenta as bases conceptuais do realismo pictórico na arte relixiosa vinculándoo coa súa función de testemuño de verdade doctrinal ou de fe mediante dúas ideas que se superpoñen: a arte como signo e a arte como icona. Finalmente, ‘Retrato e Verdade' analiza o naturalismo da pintura cando esta preséntase ao espectador como verdadeiro retrato, unha fotografía da realidade que debe ser totalmente verosímil. Lista(s) nas que aparece este ítem: Biblioteca Museo de Belas Artes. Novidades outubro-decembro 2021. Novedades octubre-diciembre 2021Biblioteca de orixe | Localización actual | Sinatura | Dispoñibilidade | Data de vencemento | Código de barras | Reserva de exemplares | Datos do exemplar |
---|---|---|---|---|---|---|---|
A Coruña – Biblioteca do Museo de Belas Artes | A Coruña – Biblioteca do Museo de Belas Artes Sala xeral | V 069.5/57 | Consulta en biblioteca | CBA000002895 |
|
Exposición celebrada no Museo de Bellas Artes de Valencia do 21 de outubro de 2021 ao 6 de febreiro de 2022.
Bibliografía: p. 263-269.
O catálogo expón unha mirada á pintura valenciana do século XVII a través de 44 obras pertencentes ás coleccións do Museo de Belas Artes de València. Estrutúrase en cinco secciones: a primeira delas, ‘Crer a través dos ollos', introduce ao espectador no realismo da pintura valenciana barroca a través de naturezas, vivas e mortas, que enganan ao ollo humano. A segunda sección, ‘Unha certa mirada italiana', analiza as fontes da corrente naturalista na pintura valenciana empregando, tanto pinturas de procedencia italiana, como copias antigas e interpretacións valencianas de autores como Orrente, Ribalta e Espinosa. ‘Da contramaniera ao realismo caravaggesco' mostra a evolución da pintura valenciana cara a orzamentos naturalistas da man de autores como Francisco Ribalta, Jerónimo Jacinto de Espinosa ou Miguel March. A cuarta sección, ‘Reliquia e Imaxe', presenta as bases conceptuais do realismo pictórico na arte relixiosa vinculándoo coa súa función de testemuño de verdade doctrinal ou de fe mediante dúas ideas que se superpoñen: a arte como signo e a arte como icona. Finalmente, ‘Retrato e Verdade' analiza o naturalismo da pintura cando esta preséntase ao espectador como verdadeiro retrato, unha fotografía da realidade que debe ser totalmente verosímil.
Textos en catalán, español e inglés.
Inclúe obras dos seguintes artistas : BORRÁS, Nicolás (1530-1610), CANO, Alonso (1601-1667), CARAVAGGIO, Michelangelo Merisi da (1571-1610), CARDUCHO, Vicente (1576/78-1638), CONCHILLOS, Juan (1641-1711),ESPINOSA, Jerónimo Jacinto de (1600-1667), FALCÓ, Nicolás (act. fines s.XV-primer tercio s.XVI), HIEPES, Tomás (1619-1674), JOAN DE JOANES (c.1505-1579), MARCH, Esteban (1610-1668), MARCH, Miguel (c.1633-1670), MINNITI, Mario (1577-1640), MORALES, Luis de, El Divino (c.1509-1586), PERIS, Gonçal (1380-1451), PULZONE, Scipione (c.1550-1598), RIBALTA, Francisco (1565-1628), RIBALTA, Juan (1596-1628), RIBERA, Jusepe de (1591-1652), RUSTICI, Francesco (1592-1626), SALVADOR GÓMEZ, Vicente (1637-1678), SARIÑENA, Juan (1545-1619), STARNINA, Gherardo (1354-1409/13), VITORIA, Vicente (1650-1709), ZARAGOZA, Lorenzo (doc.1363-muerte 1406)
Os comentarios publicaranse en canto os aprobe un bibliotecario. Consulte os criterios de moderación.
Non hai comentarios sobre este documento.