Vista normal Vista MARC

Creure a través dels ulls = Creer a través de los ojos = Believing through the eyes : [exposición] / Pablo González Tornel (dir.) ; textos José Gómez Frechina, Pablo González Tornel, Benito Navarrete Prieto, Javier Portús Pérez, José Riello.

por González Tornel, Pablo; Gómez Frechina, José; Navarrete Prieto, Benito (1970- ); Portús, Javier ( 1961-); Riello, José; Museo de Bellas Artes de Valencia.
Tipo: materialTypeLabelLibroEditor: [Gijón] : Trea ; [Valencia] : Generalitat Valenciana , D.L. 2021 Descrición: 269 p. : il. cor ; 30 cm.ISBN: 9788418932144.Outro título: Creer a través de los ojos; Believing through the eyes.Materia(s): Museo de Bellas Artes de Valencia- -- Colecciones de arte- -- Exposiciones | Museo de Bellas Artes de Valencia- -- Coleccións de arte- -- Exposicións | Arte barroca - -- España - -- Exposicións | Arte barroco - -- España - -- Exposiciones | Pintura española - -- 17º século - -- Exposicións | Pintura española - -- 17º siglo - -- Exposiciones | Pintura barroca - -- Valencia - -- Exposiciones | Pintura barroca - -- Valencia - -- ExposiciónsResumo: O catálogo expón unha mirada á pintura valenciana do século XVII a través de 44 obras pertencentes ás coleccións do Museo de Belas Artes de València. Estrutúrase en cinco secciones: a primeira delas, ‘Crer a través dos ollos', introduce ao espectador no realismo da pintura valenciana barroca a través de naturezas, vivas e mortas, que enganan ao ollo humano. A segunda sección, ‘Unha certa mirada italiana', analiza as fontes da corrente naturalista na pintura valenciana empregando, tanto pinturas de procedencia italiana, como copias antigas e interpretacións valencianas de autores como Orrente, Ribalta e Espinosa. ‘Da contramaniera ao realismo caravaggesco' mostra a evolución da pintura valenciana cara a orzamentos naturalistas da man de autores como Francisco Ribalta, Jerónimo Jacinto de Espinosa ou Miguel March. A cuarta sección, ‘Reliquia e Imaxe', presenta as bases conceptuais do realismo pictórico na arte relixiosa vinculándoo coa súa función de testemuño de verdade doctrinal ou de fe mediante dúas ideas que se superpoñen: a arte como signo e a arte como icona. Finalmente, ‘Retrato e Verdade' analiza o naturalismo da pintura cando esta preséntase ao espectador como verdadeiro retrato, unha fotografía da realidade que debe ser totalmente verosímil. Lista(s) nas que aparece este ítem: Biblioteca Museo de Belas Artes. Novidades outubro-decembro 2021. Novedades octubre-diciembre 2021
Etiquetas desta biblioteca: Non hai etiquetas desta biblioteca para este título. Para engadir etiquetas ingrese na súa conta do catálogo.
    valoración media: 0.0 (0 votos)

Biblioteca de orixe Localización actual Sinatura Dispoñibilidade Data de vencemento Código de barras Reserva de exemplares Datos do exemplar
A Coruña – Biblioteca do Museo de Belas Artes
A Coruña – Biblioteca do Museo de Belas Artes
Sala xeral
V 069.5/57 Consulta en biblioteca CBA000002895
Reservas totais: 0

Exposición celebrada no Museo de Bellas Artes de Valencia do 21 de outubro de 2021 ao 6 de febreiro de 2022.

Bibliografía: p. 263-269.

O catálogo expón unha mirada á pintura valenciana do século XVII a través de 44 obras pertencentes ás coleccións do Museo de Belas Artes de València. Estrutúrase en cinco secciones: a primeira delas, ‘Crer a través dos ollos', introduce ao espectador no realismo da pintura valenciana barroca a través de naturezas, vivas e mortas, que enganan ao ollo humano. A segunda sección, ‘Unha certa mirada italiana', analiza as fontes da corrente naturalista na pintura valenciana empregando, tanto pinturas de procedencia italiana, como copias antigas e interpretacións valencianas de autores como Orrente, Ribalta e Espinosa. ‘Da contramaniera ao realismo caravaggesco' mostra a evolución da pintura valenciana cara a orzamentos naturalistas da man de autores como Francisco Ribalta, Jerónimo Jacinto de Espinosa ou Miguel March. A cuarta sección, ‘Reliquia e Imaxe', presenta as bases conceptuais do realismo pictórico na arte relixiosa vinculándoo coa súa función de testemuño de verdade doctrinal ou de fe mediante dúas ideas que se superpoñen: a arte como signo e a arte como icona. Finalmente, ‘Retrato e Verdade' analiza o naturalismo da pintura cando esta preséntase ao espectador como verdadeiro retrato, unha fotografía da realidade que debe ser totalmente verosímil.

Textos en catalán, español e inglés.

Inclúe obras dos seguintes artistas : BORRÁS, Nicolás (1530-1610), CANO, Alonso (1601-1667), CARAVAGGIO, Michelangelo Merisi da (1571-1610), CARDUCHO, Vicente (1576/78-1638), CONCHILLOS, Juan (1641-1711),ESPINOSA, Jerónimo Jacinto de (1600-1667), FALCÓ, Nicolás (act. fines s.XV-primer tercio s.XVI), HIEPES, Tomás (1619-1674), JOAN DE JOANES (c.1505-1579), MARCH, Esteban (1610-1668), MARCH, Miguel (c.1633-1670), MINNITI, Mario (1577-1640), MORALES, Luis de, El Divino (c.1509-1586), PERIS, Gonçal (1380-1451), PULZONE, Scipione (c.1550-1598), RIBALTA, Francisco (1565-1628), RIBALTA, Juan (1596-1628), RIBERA, Jusepe de (1591-1652), RUSTICI, Francesco (1592-1626), SALVADOR GÓMEZ, Vicente (1637-1678), SARIÑENA, Juan (1545-1619), STARNINA, Gherardo (1354-1409/13), VITORIA, Vicente (1650-1709), ZARAGOZA, Lorenzo (doc.1363-muerte 1406)

Os comentarios publicaranse en canto os aprobe un bibliotecario. Consulte os criterios de moderación.

Non hai comentarios sobre este documento.

Ingrese na súa conta para facer un comentario.

Coa tecnoloxía Koha