Vista normal Vista MARC

Desde la otra vereda : momentos en el debate por un arte moderno en la Argentina : (1880-1960) / Diana Beatriz Wechsler, coordinadora ; Laura Malosetti Costa... [et al.].

por Wechsler, Diana B; Malosetti Costa, Laura.
Tipo: materialTypeLabelLibroSeries Archivos del CAIA: Editor: Buenos Aires : Ediciones del Jilguero , 1998 Descrición: 250 p. : fot. b. e n. ; 22 cm.ISBN: 9879578678.Materia(s): Arte -- Argentina -- 1880-1960 -- Ensayos | Arte -- Argentina -- 1880-1960 -- Ensaios | Crítica artística -- Argentina -- 1880-1960 | Crítica artística -- Argentina -- 1880-1960 | Estética artística -- Argentina -- 1880-1960 | Estética artística -- Argentina -- 1880-1960
Contido:
Contido : Contenidos: Fundaciones y re-fundaciones. Hitos para una historia del arte moderno en la Argentina / Diana Beatriz Wechsler -- Palabras y gestos para una modernidad. La crítica de arte en la década de 1880 en Buenos Aires / Laura Malosetti Costa -- Un campo para el arte argentino. Modernidad artística y nacionalismo en torno al Centenario / Miguel Ángel Muñoz -- Eduardo Schiaffino y "el monito titi" del Parque 3 de Febrero, o la introducción de una estética moderna en la empresa monumental porteña / Marina Aguerre y Raúl Piccioni -- Nuevas miradas, nuevas estrategias, nuevas contraseñas / Diana Beatriz Wechsler -- Todo lo sólido se petrifica en la pintura o la re-formulación de la modernidad en Guttero, Cúnsolo y Lacámera / María Teresa Constantín -- Punto y línea sobre el "campo" / Gabriela Siracusano -- Bienales Americanas de Arte. Una alianza entre arte e industria / Andrea Giunta.
Resumo: A historia é un obxecto cobizado. Só uns poucos teñen o poder para decidir a quen ou a quen pertence, quen entran nela e quen son os que quedan excluídos. Esta operación de selección no caso da historia da arte en Arxentina, deu como resultado unha narración infestada de fórmulas e prexuízos, escrita con deliberada imprecisión que deixaba fóra da historia a numerosos actores, privilexiaba momentos de alto impacto e descoñecía o contexto en que estes feitos producíronse ou ben perdían de vista os percorridos, as articulacións e as cadeas de acontecementos que deron o ton e a intensidade do movemento moderno nas súas diferentes etapas. Este libro escrito "desde a outra vereda" persegue o obxectivo de captar o espesor do proceso de introdución da arte moderno na Arxentina. Un pasado que tamén se deu desde outra vereda, a da periferia observando aos centros con atención e facendo unha constante operación de apropiación selectiva e reformulación das novidades. Lista(s) nas que aparece este ítem: Biblioteca Museo de Belas Artes. Novidades outubro-decembro 2021. Novedades octubre-diciembre 2021
Etiquetas desta biblioteca: Non hai etiquetas desta biblioteca para este título. Para engadir etiquetas ingrese na súa conta do catálogo.
    valoración media: 0.0 (0 votos)

Biblioteca de orixe Localización actual Sinatura Dispoñibilidade Data de vencemento Código de barras Reserva de exemplares Datos do exemplar
A Coruña – Biblioteca do Museo de Belas Artes
A Coruña – Biblioteca do Museo de Belas Artes
Sala xeral
7.036/642 Consulta en biblioteca CBA000002892
Reservas totais: 0

Breve biografía dos autores: p. 249-250

Bibliografía ao final de cada capítulo

Contido : Contenidos: Fundaciones y re-fundaciones. Hitos para una historia del arte moderno en la Argentina / Diana Beatriz Wechsler -- Palabras y gestos para una modernidad. La crítica de arte en la década de 1880 en Buenos Aires / Laura Malosetti Costa -- Un campo para el arte argentino. Modernidad artística y nacionalismo en torno al Centenario / Miguel Ángel Muñoz -- Eduardo Schiaffino y "el monito titi" del Parque 3 de Febrero, o la introducción de una estética moderna en la empresa monumental porteña / Marina Aguerre y Raúl Piccioni -- Nuevas miradas, nuevas estrategias, nuevas contraseñas / Diana Beatriz Wechsler -- Todo lo sólido se petrifica en la pintura o la re-formulación de la modernidad en Guttero, Cúnsolo y Lacámera / María Teresa Constantín -- Punto y línea sobre el "campo" / Gabriela Siracusano -- Bienales Americanas de Arte. Una alianza entre arte e industria / Andrea Giunta.

A historia é un obxecto cobizado. Só uns poucos teñen o poder para decidir a quen ou a quen pertence, quen entran nela e quen son os que quedan excluídos. Esta operación de selección no caso da historia da arte en Arxentina, deu como resultado unha narración infestada de fórmulas e prexuízos, escrita con deliberada imprecisión que deixaba fóra da historia a numerosos actores, privilexiaba momentos de alto impacto e descoñecía o contexto en que estes feitos producíronse ou ben perdían de vista os percorridos, as articulacións e as cadeas de acontecementos que deron o ton e a intensidade do movemento moderno nas súas diferentes etapas. Este libro escrito "desde a outra vereda" persegue o obxectivo de captar o espesor do proceso de introdución da arte moderno na Arxentina. Un pasado que tamén se deu desde outra vereda, a da periferia observando aos centros con atención e facendo unha constante operación de apropiación selectiva e reformulación das novidades.

Os comentarios publicaranse en canto os aprobe un bibliotecario. Consulte os criterios de moderación.

Non hai comentarios sobre este documento.

Ingrese na súa conta para facer un comentario.

Coa tecnoloxía Koha