Desde la otra vereda : momentos en el debate por un arte moderno en la Argentina : (1880-1960) / Diana Beatriz Wechsler, coordinadora ; Laura Malosetti Costa... [et al.].
por Wechsler, Diana B; Malosetti Costa, Laura.
Tipo: LibroSeries Archivos del CAIA: Editor: Buenos Aires : Ediciones del Jilguero , 1998 Descrición: 250 p. : fot. b. e n. ; 22 cm.ISBN: 9879578678.Materia(s): Arte -- Argentina -- 1880-1960 -- Ensayos | Arte -- Argentina -- 1880-1960 -- Ensaios | Crítica artística -- Argentina -- 1880-1960 | Crítica artística -- Argentina -- 1880-1960 | Estética artística -- Argentina -- 1880-1960 | Estética artística -- Argentina -- 1880-1960Biblioteca de orixe | Localización actual | Sinatura | Dispoñibilidade | Data de vencemento | Código de barras | Reserva de exemplares | Datos do exemplar |
---|---|---|---|---|---|---|---|
A Coruña – Biblioteca do Museo de Belas Artes | A Coruña – Biblioteca do Museo de Belas Artes Sala xeral | 7.036/642 | Consulta en biblioteca | CBA000002892 |
|
Breve biografía dos autores: p. 249-250
Bibliografía ao final de cada capítulo
Contido : Contenidos: Fundaciones y re-fundaciones. Hitos para una historia del arte moderno en la Argentina / Diana Beatriz Wechsler -- Palabras y gestos para una modernidad. La crítica de arte en la década de 1880 en Buenos Aires / Laura Malosetti Costa -- Un campo para el arte argentino. Modernidad artística y nacionalismo en torno al Centenario / Miguel Ángel Muñoz -- Eduardo Schiaffino y "el monito titi" del Parque 3 de Febrero, o la introducción de una estética moderna en la empresa monumental porteña / Marina Aguerre y Raúl Piccioni -- Nuevas miradas, nuevas estrategias, nuevas contraseñas / Diana Beatriz Wechsler -- Todo lo sólido se petrifica en la pintura o la re-formulación de la modernidad en Guttero, Cúnsolo y Lacámera / María Teresa Constantín -- Punto y línea sobre el "campo" / Gabriela Siracusano -- Bienales Americanas de Arte. Una alianza entre arte e industria / Andrea Giunta.
A historia é un obxecto cobizado. Só uns poucos teñen o poder para decidir a quen ou a quen pertence, quen entran nela e quen son os que quedan excluídos. Esta operación de selección no caso da historia da arte en Arxentina, deu como resultado unha narración infestada de fórmulas e prexuízos, escrita con deliberada imprecisión que deixaba fóra da historia a numerosos actores, privilexiaba momentos de alto impacto e descoñecía o contexto en que estes feitos producíronse ou ben perdían de vista os percorridos, as articulacións e as cadeas de acontecementos que deron o ton e a intensidade do movemento moderno nas súas diferentes etapas. Este libro escrito "desde a outra vereda" persegue o obxectivo de captar o espesor do proceso de introdución da arte moderno na Arxentina. Un pasado que tamén se deu desde outra vereda, a da periferia observando aos centros con atención e facendo unha constante operación de apropiación selectiva e reformulación das novidades.
Os comentarios publicaranse en canto os aprobe un bibliotecario. Consulte os criterios de moderación.
Non hai comentarios sobre este documento.