La escuela ante el espejo : paradigmas paralizantes, andamiaje pedagógico y retos / Javier Bahón ; prólogo de José Fernando Calderero
por Bahón, Javier (
; Calderero Hernández, José Fernando (
.
Tipo: ![materialTypeLabel](/opac-tmpl/lib/famfamfam/BK.png)
![](/opac-tmpl/bootstrap/images/filefind.png)
![](/opac-tmpl/bootstrap/images/filefind.png)
![](/opac-tmpl/bootstrap/images/filefind.png)
![](/opac-tmpl/bootstrap/images/filefind.png)
![](/opac-tmpl/bootstrap/images/filefind.png)
![](/opac-tmpl/bootstrap/images/filefind.png)
Biblioteca de orixe | Localización actual | Sinatura | Dispoñibilidade | Data de vencemento | Código de barras | Reserva de exemplares | Datos do exemplar |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Vigo – Biblioteca Pública Municipal Xosé Neira Vilas | Vigo – Biblioteca Pública Municipal Xosé Neira Vilas Sala xeral | 37 BAH esc | Dispoñible | VIGO1000012870 |
|
Bibliografía: páxinas 223-225
A escola como tal é un concepto abstracto. O que ten existencia real é cada escola, situada nun terreo determinado, habitada por persoas concretas, e pertencente a unha contorna social específica.
Esa é a que debería verse no espello para comprobar en que medida os seus alumnos están a ser debidamente atendidos. Pero que ve ao mirarse? Vese tal cal é ou como se imaxina que é, ou como querería ser? Con que criterio interpreta o que ve?
Proliferan métodos, conceptos e instrumentos que, pretendendo converterse en panaceas educativas, teñen unha vida moi efémera. É preciso distinguir no espello aquelas innovacións valiosas capaces de trazar un rumbo distinto para cada alumno que faga posible o seu desenvolvemento intelectual, afectivo e ético.
Os comentarios publicaranse en canto os aprobe un bibliotecario. Consulte os criterios de moderación.
Non hai comentarios sobre este documento.