Vista normal Vista MARC

La escuela ante el espejo : paradigmas paralizantes, andamiaje pedagógico y retos / Javier Bahón ; prólogo de José Fernando Calderero

por Bahón, Javier (; Calderero Hernández, José Fernando (.
Tipo: materialTypeLabelLibroSeries Biblioteca Innovación educativa (SM): Editor: [Madrid] : SM , 2018 Edición: 1ª ed.Descrición: 225 páginas : il. cor ; 24 cm.ISBN: 9788491820475.Materia(s): Pedagoxía | Pedagogía | Didáctica | Didáctica | Educación - -- Filosofía | Educación - -- FilosofíaResumo: A escola como tal é un concepto abstracto. O que ten existencia real é cada escola, situada nun terreo determinado, habitada por persoas concretas, e pertencente a unha contorna social específica. Esa é a que debería verse no espello para comprobar en que medida os seus alumnos están a ser debidamente atendidos. Pero que ve ao mirarse? Vese tal cal é ou como se imaxina que é, ou como querería ser? Con que criterio interpreta o que ve? Proliferan métodos, conceptos e instrumentos que, pretendendo converterse en panaceas educativas, teñen unha vida moi efémera. É preciso distinguir no espello aquelas innovacións valiosas capaces de trazar un rumbo distinto para cada alumno que faga posible o seu desenvolvemento intelectual, afectivo e ético. Lista(s) nas que aparece este ítem: BPM Xosé Neira Vilas. Volta ao cole | BPM Xosé Neira Vilas. Axenda 2030. ODS 4. Educación de calidade
Etiquetas desta biblioteca: Non hai etiquetas desta biblioteca para este título. Para engadir etiquetas ingrese na súa conta do catálogo.
    valoración media: 0.0 (0 votos)

Biblioteca de orixe Localización actual Sinatura Dispoñibilidade Data de vencemento Código de barras Reserva de exemplares Datos do exemplar
Vigo – Biblioteca Pública Municipal Xosé Neira Vilas
Vigo – Biblioteca Pública Municipal Xosé Neira Vilas
Sala xeral
37 BAH esc Dispoñible VIGO1000012870
Reservas totais: 0

Bibliografía: páxinas 223-225

A escola como tal é un concepto abstracto. O que ten existencia real é cada escola, situada nun terreo determinado, habitada por persoas concretas, e pertencente a unha contorna social específica.
Esa é a que debería verse no espello para comprobar en que medida os seus alumnos están a ser debidamente atendidos. Pero que ve ao mirarse? Vese tal cal é ou como se imaxina que é, ou como querería ser? Con que criterio interpreta o que ve?
Proliferan métodos, conceptos e instrumentos que, pretendendo converterse en panaceas educativas, teñen unha vida moi efémera. É preciso distinguir no espello aquelas innovacións valiosas capaces de trazar un rumbo distinto para cada alumno que faga posible o seu desenvolvemento intelectual, afectivo e ético.

Os comentarios publicaranse en canto os aprobe un bibliotecario. Consulte os criterios de moderación.

Non hai comentarios sobre este documento.

Ingrese na súa conta para facer un comentario.

Coa tecnoloxía Koha