Pedagoxía do oprimido / Paulo Freire ; tradución de Ramón Nicolás; epílogo de Xavier Besalú
por Freire, Paulo (1921-1997 ) [autor]
; Besalú, Xavier
; Nicolás Rodríguez, Ramón (1966- ) [tradutor]
.
Tipo: 






Biblioteca de orixe | Localización actual | Sinatura | Número de volume | Dispoñibilidade | Notas | Data de vencemento | Código de barras | Reserva de exemplares | Datos do exemplar |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Santiago de Compostela – Biblioteca de Galicia | Santiago de Compostela – Biblioteca de Galicia Depósito Xeral | D(1)-20544 | Consulta en biblioteca | CBG000161182 |
|
||||
Salvaterra do Miño – Biblioteca Pública Municipal de Salvaterra do Miño | Salvaterra do Miño – Biblioteca Pública Municipal de Salvaterra do Miño Sala xeral | NG FRE ped | Dispoñible | pbm061000007302 |
|
||||
Bueu – Biblioteca Pública Municipal de Bueu Gonzalo Torrente Ballester | Bueu – Biblioteca Pública Municipal de Bueu Gonzalo Torrente Ballester Sala xeral | G-37.011 FRE ped | Dispoñible | PBM007000039693 |
|
||||
Miño – Biblioteca Pública Municipal Concepción Arenal | Miño – Biblioteca Pública Municipal Concepción Arenal Sala xeral | 37 FRE ped | Dispoñible | Ensino | CBM057000017219 |
|
|||
Tui – Biblioteca Pública Municipal de Tui | Tui – Biblioteca Pública Municipal de Tui Sala xeral | 37 FRE ped | Dispoñible | PBM067000039520 |
|
||||
Betanzos – Biblioteca Pública Municipal A. Castelao de Betanzos | Betanzos – Biblioteca Pública Municipal A. Castelao de Betanzos Sala de consulta | G-37 FRE ped | Dispoñible | Non se permiten reservas | CBM009000015477 |
|
|||
Antas de Ulla – Biblioteca Pública Municipal de Antas de Ulla | Antas de Ulla – Biblioteca Pública Municipal de Antas de Ulla Fondo Galicia | 37.015.4 FRE | 1 | Dispoñible | LBM002000011500 |
|
|||
Santiago de Compostela – Biblioteca de Galicia | Santiago de Compostela – Biblioteca de Galicia Depósito legal | DL-48526 | Consulta en biblioteca | CBG000089704 |
|
||||
Verín – Biblioteca Pública Municipal de Verín | Verín – Biblioteca Pública Municipal de Verín Sala préstamo | 37 FRE ped | Dispoñible | OBM052000022794 |
|
||||
Narón – Biblioteca Pública Municipal de Narón | Narón – Biblioteca Pública Municipal de Narón 2º andar | G-37 FRE ped | Dispoñible | CBM063000071459 |
|
||||
Ponteceso – Biblioteca Pública Municipal de Ponteceso | Ponteceso – Biblioteca Pública Municipal de Ponteceso Sala xeral | G-37.01 FRE ped | 1 | Dispoñible | CBM083000008764 |
|
|||
Santa Comba – Biblioteca Pública Municipal de Santa Comba | Santa Comba – Biblioteca Pública Municipal de Santa Comba Sala xeral | 37 FRE ped | Dispoñible | CBM095000018164 |
|
||||
Vilagarcía de Arousa – Biblioteca Pública Municipal Rosalía de Castro | Vilagarcía de Arousa – Biblioteca Pública Municipal Rosalía de Castro Sala xeral | 37 FRE ped | Dispoñible | PBM080000067557 |
|
||||
Cedeira – Biblioteca Pública Municipal López Cortón | Cedeira – Biblioteca Pública Municipal López Cortón Sala xeral | 37 FRE ped | Dispoñible | CBM027000019733 |
|
||||
Teo – Axencia de Lectura Municipal dos Tilos | Teo – Axencia de Lectura Municipal dos Tilos Sala de consulta | G 37 FRE ped | Dispoñible | CAM044000017138 |
|
||||
Baiona – Biblioteca Pública Municipal de Baiona | Baiona – Biblioteca Pública Municipal de Baiona Sala xeral | 37 FRE ped Sancti Spiritus | Dispoñible | PBM004000040132 |
|
||||
Mos – Biblioteca Pública Municipal María Magdalena | Mos – Biblioteca Pública Municipal María Magdalena Sala xeral | 37 FRE ped | Dispoñible | PBM038000014086 |
|
||||
Padrón – Biblioteca Pública Municipal de Padrón | Padrón – Biblioteca Pública Municipal de Padrón Sala xeral | 37 FRE ped | Dispoñible | CBM079115925158 |
|
||||
Marín – Biblioteca Municipal de Marín | Marín – Biblioteca Municipal de Marín Sala préstamo | 37 FRE ped | 1 | Dispoñible | PBM031000060119 |
|
|||
Quiroga – Biblioteca Pública Municipal de Quiroga | Quiroga – Biblioteca Pública Municipal de Quiroga Sala xeral | 37 FRE ped | Dispoñible | LBM040000010615 |
|
Bibliografía.
Ensinar o alumnado a «ler o mundo» para poder transformalo é o obxectivo da escola, segundo Paulo Freire, o máis célebre educador brasileiro. Coñecido polo método de alfabetización de adultos que leva seu nome, a súa obra máis destacada é “Pedagoxía do oprimido” (1968), convertida nunha icona da pedagoxía progresista e nun clásico do pensamento. Parte dunha fonda e complexa lectura da realidade latinoamericana, propoñendo unha vía e un horizonte para a transformación radical das persoas e das sociedades. Para o autor, o maior reto da educación é dotar as persoas de consciencia: a función dos educadores é desafiar os educandos, provocar, preguntar e promover neles novas formas de comprensión da realidade. Así, cre na profesión de educador non como un oficio técnico nin aséptico, senón que require un compromiso ético e político coa emancipación das persoas e coa redución das desigualdades sociais, polo que debe ter claro a prol de que e de quen educa, e en contra de que e de quen. Neste sentido, rexeita o sistema educativo tradicional -que califica como educación «bancaria»- e propón como alternativa un sistema que desenvolva unha visión crítica do mundo. O educador, pois, debe trascender os límites da aula e actuar como cidadán para acadar os mesmos fins polos que loita na escola. Ademais, a pedagoxía liberadora de Freire procura a reflexión e o cambio nas relacións do individuo coa natureza e a sociedade a través de diversas técnicas de ensino baseadas na pedagoxía humanista-espiritualista. As súas experiencias educativas en Brasil, Chile, Guinea Bissau e Europa deron como froito numerosos libros traducidos en moitos países; sen embargo, non foi ata a década de 1970 cando comezaron a ser lidos en España, e en Galicia tiveron moita influencia entre o movemento rural. Esta edición en galego de “Pedagoxía do oprimido” chega 50 anos despois sendo aínda unha referencia imprescindible a nivel internacional.
Título orixinal: Pedagogia do oprimido
Director da colección, Antón Costa
Os comentarios publicaranse en canto os aprobe un bibliotecario. Consulte os criterios de moderación.
Non hai comentarios sobre este documento.