Vista normal Vista MARC

Todos somos clientes : ¿qué nos induce a comprar? : descubriendo la mente del comprador con el neuromarketing / José Ruiz Pardo

por Ruiz Pardo, José.
Tipo: materialTypeLabelLibroSeries ( Colección Empresa y gestión ).Editor: Madrid : Pirámide , [2018] Descrición: 243 p. : il. ; 23 cm.ISBN: 978-84-368-3985-2.Materia(s): Marketing | Marketing | Neuromarketing | Neuromarketing | Consumidores - -- Conducta | Consumidores - -- CondutaResumo: A través desta obra analizamos de maneira didáctica, con numerosos exemplos e unha narrativa agradable, os estudos que levaron ao autor a construír un modelo sobre todos os factores implicados no proceso de compra e, polo tanto, o que debe coñecer calquera vendedor, pero tamén calquera consumidor.
Etiquetas desta biblioteca: Non hai etiquetas desta biblioteca para este título. Para engadir etiquetas ingrese na súa conta do catálogo.
    valoración media: 0.0 (0 votos)

Biblioteca de orixe Localización actual Sinatura Dispoñibilidade Data de vencemento Código de barras Reserva de exemplares Datos do exemplar
Lugo – Biblioteca Pública de Lugo
Lugo – Biblioteca Pública de Lugo
Sala préstamo
658 RUI tod Dispoñible BL000018514
Reservas totais: 0

Bibliografía

A través desta obra analizamos de maneira didáctica, con numerosos exemplos e unha narrativa agradable, os estudos que levaron ao autor a construír un modelo sobre todos os factores implicados no proceso de compra e, polo tanto, o que debe coñecer calquera vendedor, pero tamén calquera consumidor.

Os comentarios publicaranse en canto os aprobe un bibliotecario. Consulte os criterios de moderación.

Non hai comentarios sobre este documento.

Ingrese na súa conta para facer un comentario.

Coa tecnoloxía Koha