Vista normal Vista MARC

CHUP-CHUP 7 : Leemos con Teresa, Pepe y Lola / Teresa Sabaté ; Rita Culla

Tipo: materialTypeLabelLibroSeries (CHUP CHUP ; 7).Editor: Barcelona : Salvatella , 2011 Descrición: : principalmente il. cor 16 p. ; 19 cm.ISBN: 978-84-8412-610-2.Materia(s): Pensamento, cultura e educaciónResumo: Con esta colección, el niño aprende a leer de la misma forma que cocinamos un buen guiso; con el chup-chup del fuego lento, sin prisa, añadiendo poco a poco cada nuevo ingrediente a la lectura y consiguiendo con este proceso la garantía de un correcto aprendizaje. La colección Chup-chup se compone de veinte títulos y en cada uno se van introduciendo letras, sílabas y dígrafos nuevos, aumentando progresivamente la dificultad. En este libro trabajamos la letra LL.
Etiquetas desta biblioteca: Non hai etiquetas desta biblioteca para este título. Para engadir etiquetas ingrese na súa conta do catálogo.
    valoración media: 0.0 (0 votos)

Biblioteca de orixe Localización actual Sinatura Número de volume Dispoñibilidade Notas Data de vencemento Código de barras Reserva de exemplares Datos do exemplar
Carballo – Biblioteca Pública Municipal Rego da Balsa
Carballo – Biblioteca Pública Municipal Rego da Balsa
Infantil
COÑ Dispoñible Coleccións CBM114000008240
Padrón – Biblioteca Pública Municipal de Padrón
Padrón – Biblioteca Pública Municipal de Padrón
Infantil e Xuvenil
82-34 SAB chu 1 Dispoñible CBM079000026039
Reservas totais: 0

Con esta colección, el niño aprende a leer de la misma forma que cocinamos un buen guiso; con el chup-chup del fuego lento, sin prisa, añadiendo poco a poco cada nuevo ingrediente a la lectura y consiguiendo con este proceso la garantía de un correcto aprendizaje. La colección Chup-chup se compone de veinte títulos y en cada uno se van introduciendo letras, sílabas y dígrafos nuevos, aumentando progresivamente la dificultad. En este libro trabajamos la letra LL.

Os comentarios publicaranse en canto os aprobe un bibliotecario. Consulte os criterios de moderación.

Non hai comentarios sobre este documento.

Ingrese na súa conta para facer un comentario.

Coa tecnoloxía Koha