Vista normal Vista MARC

CHUP-CHUP 8 : Leemos con Teresa, Pepe y Lola / Teresa Sabaté ; Rita Culla

Tipo: materialTypeLabelLibroSeries (CHUP CHUP ; 8).Editor: Barcelona : Salvatella , 2011 Descrición: 16 p. : principalmente il. cor ; 19 cm.ISBN: 978-84-8412-611-9.Materia(s): Pensamento, cultura e educaciónResumo: Con esta colección, el niño aprende a leer de la misma forma que cocinamos un buen guiso; con el chup-chup del fuego lento, sin prisa, añadiendo poco a poco cada nuevo ingrediente a la lectura y consiguiendo con este proceso la garantía de un correcto aprendizaje. La colección Chup-chup se compone de veinte títulos y en cada uno se van introduciendo letras, sílabas y dígrafos nuevos, aumentando progresivamente la dificultad. En este libro trabajamos las consonantes B y V.
Etiquetas desta biblioteca: Non hai etiquetas desta biblioteca para este título. Para engadir etiquetas ingrese na súa conta do catálogo.
    valoración media: 0.0 (0 votos)

Biblioteca de orixe Localización actual Sinatura Número de volume Dispoñibilidade Notas Data de vencemento Código de barras Reserva de exemplares Datos do exemplar
Carballo – Biblioteca Pública Municipal Rego da Balsa
Carballo – Biblioteca Pública Municipal Rego da Balsa
Infantil
COÑ Dispoñible Coleccións CBM114000008241
Padrón – Biblioteca Pública Municipal de Padrón
Padrón – Biblioteca Pública Municipal de Padrón
Infantil e Xuvenil
82-34 SAB chu 1 Dispoñible CBM079000026040
Reservas totais: 0

Con esta colección, el niño aprende a leer de la misma forma que cocinamos un buen guiso; con el chup-chup del fuego lento, sin prisa, añadiendo poco a poco cada nuevo ingrediente a la lectura y consiguiendo con este proceso la garantía de un correcto aprendizaje. La colección Chup-chup se compone de veinte títulos y en cada uno se van introduciendo letras, sílabas y dígrafos nuevos, aumentando progresivamente la dificultad. En este libro trabajamos las consonantes B y V.

Os comentarios publicaranse en canto os aprobe un bibliotecario. Consulte os criterios de moderación.

Non hai comentarios sobre este documento.

Ingrese na súa conta para facer un comentario.

Coa tecnoloxía Koha