Vista normal
Vista MARC
CHUP-CHUP 20 : Leemos con Teresa, Pepe y Lola / [Texto, Teresa Sabaté ; ilustraciones, Rita Culla]
Tipo: LibroSeries (CHUP CHUP ; 20).Editor: Barcelona : Salvatella , 2011 Descrición: 16 p. : il. cor ; 19 cm.ISBN: 978-84-8412-623-2.Materia(s): ContosResumo: Con esta colección, el niño aprende a leer de la misma forma que cocinamos un buen guiso; con el chup-chup del fuego lento, sin prisa, añadiendo poco a poco cada nuevo ingrediente a la lectura y consiguiendo con este proceso la garantía de un correcto aprendizaje. La colección Chup-chup se compone de veinte títulos y en cada uno se van introduciendo letras, sílabas y dígrafos nuevos, aumentando progresivamente la dificultad. En este libro trabajamos las sílabas trabadas FL, FR, GL y GR.Biblioteca de orixe | Localización actual | Sinatura | Número de volume | Dispoñibilidade | Notas | Data de vencemento | Código de barras | Reserva de exemplares | Datos do exemplar |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
As Pontes de García Rodríguez – Biblioteca Pública Municipal das Pontes de García Rodríguez | As Pontes de García Rodríguez – Biblioteca Pública Municipal das Pontes de García Rodríguez Infantil | N SAB fl Azul Primeiras lecturas | Dispoñible | CBM085000028495 |
|
||||
Carballo – Biblioteca Pública Municipal Rego da Balsa | Carballo – Biblioteca Pública Municipal Rego da Balsa Infantil | COÑ | Dispoñible | Coleccións | CBM114000002804 |
|
|||
Culleredo – Biblioteca Pública Municipal Central González Garcés | Culleredo – Biblioteca Pública Municipal Central González Garcés Infantil | N CHU chu 9 | 1 | Dispoñible | CBM040000020261 |
|
Reservas totais: 0
Con esta colección, el niño aprende a leer de la misma forma que cocinamos un buen guiso; con el chup-chup del fuego lento, sin prisa, añadiendo poco a poco cada nuevo ingrediente a la lectura y consiguiendo con este proceso la garantía de un correcto aprendizaje. La colección Chup-chup se compone de veinte títulos y en cada uno se van introduciendo letras, sílabas y dígrafos nuevos, aumentando progresivamente la dificultad. En este libro trabajamos las sílabas trabadas FL, FR, GL y GR.
Os comentarios publicaranse en canto os aprobe un bibliotecario. Consulte os criterios de moderación.
Non hai comentarios sobre este documento.