Vista normal
Vista MARC
CHUP-CHUP 11 : Leemos con Teresa, Pepe y Lola / [Texto, Teresa Sabaté ; ilustraciones, Rita Culla]
Tipo: LibroSeries (CHUP CHUP ; 11).Editor: Barcelona : Salvatella , 2011 Descrición: 16 p. : il. cor ; 19 cm.ISBN: 978-84-8412-614-0.Materia(s): Pensamento, cultura e educaciónResumo: Con esta colección, el niño aprende a leer de la misma forma que cocinamos un buen guiso; con el chup-chup del fuego lento, sin prisa, añadiendo poco a poco cada nuevo ingrediente a la lectura y consiguiendo con este proceso la garantía de un correcto aprendizaje. La colección Chup-chup se compone de veinte títulos y en cada uno se van introduciendo letras, sílabas y dígrafos nuevos, aumentando progresivamente la dificultad. En este libro trabajamos la consonante F.Biblioteca de orixe | Localización actual | Sinatura | Número de volume | Dispoñibilidade | Notas | Data de vencemento | Código de barras | Reserva de exemplares | Datos do exemplar |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
As Pontes de García Rodríguez – Biblioteca Pública Municipal das Pontes de García Rodríguez | As Pontes de García Rodríguez – Biblioteca Pública Municipal das Pontes de García Rodríguez Infantil | N SAB f Azul Primeiras lecturas | Dispoñible | CBM085000024522 |
|
||||
Carballo – Biblioteca Pública Municipal Rego da Balsa | Carballo – Biblioteca Pública Municipal Rego da Balsa Infantil | COÑ | Dispoñible | Coleccións | CBM114000008244 |
|
|||
Culleredo – Biblioteca Pública Municipal Central González Garcés | Culleredo – Biblioteca Pública Municipal Central González Garcés Infantil | N CHU chu 9 | 1 | Dispoñible | CBM040000020252 |
|
Reservas totais: 0
Con esta colección, el niño aprende a leer de la misma forma que cocinamos un buen guiso; con el chup-chup del fuego lento, sin prisa, añadiendo poco a poco cada nuevo ingrediente a la lectura y consiguiendo con este proceso la garantía de un correcto aprendizaje. La colección Chup-chup se compone de veinte títulos y en cada uno se van introduciendo letras, sílabas y dígrafos nuevos, aumentando progresivamente la dificultad. En este libro trabajamos la consonante F.
Os comentarios publicaranse en canto os aprobe un bibliotecario. Consulte os criterios de moderación.
Non hai comentarios sobre este documento.