Vista normal Vista MARC

Neuromarketing : marqueteando los deseos / Richard Díaz Chuquipiondo.

por Díaz Chuquipiondo, Richard (.
Tipo: materialTypeLabelLibroEditor: [Barcelona] , Marcombo : 2016 Descrición: 180 p : il ; 24 cm.ISBN: 9788426724205.Materia(s): Márketing - -- Aspectos psicológicos | Márketing - -- Aspectos psicolóxicos
Etiquetas desta biblioteca: Non hai etiquetas desta biblioteca para este título. Engadir etiquetas
Ingresar para engadir etiquetas.
    valoración media: 0.0 (0 votos)

Biblioteca de orixe Localización actual Tipo de ítem Sinatura topográfica Dispoñibilidade Data de vencemento Reserva de exemplares Datos do exemplar
Santiago de Compostela - Biblioteca Pública Ánxel Casal
B. P. de Santiago Ánxel Casal
3º andar
Libro prestable adultos 658.8 DIA neu Dispoñible
Reservas Totais: 0

Comentado por Antonio Francisco S.
26/03/2017

Un libro curioso, pero por lo malo que es y por como siendo tan malo ha podido pasar los filtros que se supone que existen en una editorial. Un amasijo de ocurrencias, textos de relleno y wikipedia. Interesante para estudios sobre la crisis del mundo editorial, pero para "neuromarketing" mejor entretenerse en otras páginas.

Ingresar na súa conta para colocar un comentario.

Coa tecnoloxía Koha