Arquitecturas pintadas : del Renacimiento al Siglo XVIII : Museo Thyssen-Bornemisza, Fundación Caja Madrid, 18 octubre 2011-22 enero 2012 / comisarios Delfín Rodríguez y Mar Borobia
por Rodríguez Ruiz, Delfín
; Fundación Caja Madrid
; Museo Thyssen-Bornemisza
; Borobia Guerrero, María del Mar
.
Tipo: 






Biblioteca de orixe | Localización actual | Sinatura | Dispoñibilidade | Data de vencemento | Código de barras | Reserva de exemplares | Datos do exemplar |
---|---|---|---|---|---|---|---|
A Coruña – Biblioteca do Museo de Belas Artes | A Coruña – Biblioteca do Museo de Belas Artes Depósito Xeral | DCAM 75.04/1 | Consulta en biblioteca | CBA000000561 |
|
Bibliografía: p. 421-434
I. La arquitectura como escenario. II. Perspectiva y espacio. III. La ciudad histórica : memoria y ruinas. IV. La ciudad ideal. V. Arquitecturas y ciudades legendarias. VI. Arquitecturas imaginarias y fantásticas. VII. La antigüedad como paisaje. VIII. La ciudad moderna como metáfora del poder. IX. Las ciudades del Grand Tour. X. La imagen de la ciudad y la arquitectura en Europa. XI. Caprichos arquitectónicos. XII. La poética de las ruinas. XIII. La ruina y la memoria como proyectos (en torno a Piranesi)
Ao longo da historia da pintura a representación de arquitecturas foi unha das ferramentas que proporcionou aos espectador detalles e claves para interpretar as composicións. Estes escenarios, especialmente a partir do Renacemento, toman un novo rumbo onde se envorcan coñecementos e teorías, reivindícase o status do artista para transformarse, máis tarde, nun instrumento de propaganda e poder en mans das súas comitentes e xa, no século XVIII, nun xénero novo que ten como único protagonista á cidade
Os comentarios publicaranse en canto os aprobe un bibliotecario. Consulte os criterios de moderación.
Non hai comentarios sobre este documento.