Vista normal Vista MARC

Arquitecturas pintadas : del Renacimiento al Siglo XVIII : Museo Thyssen-Bornemisza, Fundación Caja Madrid, 18 octubre 2011-22 enero 2012 / comisarios Delfín Rodríguez y Mar Borobia

por Rodríguez Ruiz, Delfín; Fundación Caja Madrid; Museo Thyssen-Bornemisza; Borobia Guerrero, María del Mar.
Tipo: materialTypeLabelLibroEditor: [Madrid] : Fundación Caja Madrid , D.L. 2011 Descrición: 434 p. : principalmente il. cor e n. ; 25 x 28 cm.ISBN: 978-84-15113-14-0.Materia(s): Ciudades en el arte -- 15º-18º siglo -- Exposiciones | Cidades na arte -- 15º-18º século -- Exposicións | Pintura europea - -- 15º-19º siglo - -- Exposiciones | Pintura europea - -- 15º-19º século - -- Exposicións | Arquitectura -- En el arte -- Exposiciones -- 15º-18º siglo | Arquitectura na arte -- Exposicións -- 15º-18º século
Contido:
I. La arquitectura como escenario. II. Perspectiva y espacio. III. La ciudad histórica : memoria y ruinas. IV. La ciudad ideal. V. Arquitecturas y ciudades legendarias. VI. Arquitecturas imaginarias y fantásticas. VII. La antigüedad como paisaje. VIII. La ciudad moderna como metáfora del poder. IX. Las ciudades del Grand Tour. X. La imagen de la ciudad y la arquitectura en Europa. XI. Caprichos arquitectónicos. XII. La poética de las ruinas. XIII. La ruina y la memoria como proyectos (en torno a Piranesi)
Resumo: Ao longo da historia da pintura a representación de arquitecturas foi unha das ferramentas que proporcionou aos espectador detalles e claves para interpretar as composicións. Estes escenarios, especialmente a partir do Renacemento, toman un novo rumbo onde se envorcan coñecementos e teorías, reivindícase o status do artista para transformarse, máis tarde, nun instrumento de propaganda e poder en mans das súas comitentes e xa, no século XVIII, nun xénero novo que ten como único protagonista á cidade Lista(s) nas que aparece este ítem: Biblioteca Museo de Belas Artes. Doazón César Antonio Molina
Etiquetas desta biblioteca: Non hai etiquetas desta biblioteca para este título. Para engadir etiquetas ingrese na súa conta do catálogo.
    valoración media: 0.0 (0 votos)

Biblioteca de orixe Localización actual Sinatura Dispoñibilidade Data de vencemento Código de barras Reserva de exemplares Datos do exemplar
A Coruña – Biblioteca do Museo de Belas Artes
A Coruña – Biblioteca do Museo de Belas Artes
Depósito Xeral
DCAM 75.04/1 Consulta en biblioteca CBA000000561
Reservas totais: 0

Bibliografía: p. 421-434

I. La arquitectura como escenario. II. Perspectiva y espacio. III. La ciudad histórica : memoria y ruinas. IV. La ciudad ideal. V. Arquitecturas y ciudades legendarias. VI. Arquitecturas imaginarias y fantásticas. VII. La antigüedad como paisaje. VIII. La ciudad moderna como metáfora del poder. IX. Las ciudades del Grand Tour. X. La imagen de la ciudad y la arquitectura en Europa. XI. Caprichos arquitectónicos. XII. La poética de las ruinas. XIII. La ruina y la memoria como proyectos (en torno a Piranesi)

Ao longo da historia da pintura a representación de arquitecturas foi unha das ferramentas que proporcionou aos espectador detalles e claves para interpretar as composicións. Estes escenarios, especialmente a partir do Renacemento, toman un novo rumbo onde se envorcan coñecementos e teorías, reivindícase o status do artista para transformarse, máis tarde, nun instrumento de propaganda e poder en mans das súas comitentes e xa, no século XVIII, nun xénero novo que ten como único protagonista á cidade

Os comentarios publicaranse en canto os aprobe un bibliotecario. Consulte os criterios de moderación.

Non hai comentarios sobre este documento.

Ingrese na súa conta para facer un comentario.

Coa tecnoloxía Koha