A ras del suelo: la educación en museos como encrucijada de discursos, pedagogías, experiencias compartidas y mucho más / Irene Amengual Quevedo.
por Amengual, Irene ( 1982-).
Tipo: LibroSeries Biblioteconomía y administración cultural (Trea): Editor: Gijón (Asturias) : Trea, D.L. 2015 Descrición: 186 p. : il. b. e n. ; 24 cm.ISBN: 978-84-9704-892-7.Outro título: Educación en museos como encrucijada de discursos, pedagogas, experiencias compartidas y mucho más, La.Materia(s): Es Baluard Museu dArt Modern i Contemporani de Palma | Es Baluard Museu dArt Modern i Contemporani de Palma | Educadores - -- Formación profesional | Pedagogía crítica | Pedagoxía crítica | Educadores - -- Formación profesional | Museos -- Educación e didáctica | Museos -- Educación y didácticaRecursos en liña: Web de Es Baluard Museu d'Art Modern i Contemporani de PalmaBiblioteca de orixe | Localización actual | Sinatura | Dispoñibilidade | Data de vencemento | Código de barras | Reserva de exemplares | Datos do exemplar |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ribadavia – Biblioteca do Museo Etnolóxico | Ribadavia – Biblioteca do Museo Etnolóxico Sala xeral | 069.1 AME ara | Consulta en biblioteca | RME000001529 |
|
||
Bueu – Biblioteca do Museo Massó | Bueu – Biblioteca do Museo Massó Área interna | 069.12 AME ara | Consulta en biblioteca | MAM000000594 |
|
||
Santiago de Compostela – Biblioteca do Centro Galego de Arte Contemporánea | Santiago de Compostela – Biblioteca do Centro Galego de Arte Contemporánea Sala xeral | TEORÍ 994 | Consulta en biblioteca | CMB001000027967 |
|
||
Santiago de Compostela – Biblioteca do Museo das Peregrinacións | Santiago de Compostela – Biblioteca do Museo das Peregrinacións Sala de consulta | 069.12 AME ara | Consulta en biblioteca | PERM000001156 |
|
||
Castro de Rei – Biblioteca do Museo do Castro de Viladonga | Castro de Rei – Biblioteca do Museo do Castro de Viladonga Sala xeral | PATR.-760 | Consulta en biblioteca |
|
|||
A Coruña – Biblioteca do Museo de Belas Artes | A Coruña – Biblioteca do Museo de Belas Artes Sala xeral | 069/300 | Consulta en biblioteca | 11463129 |
|
Bibliografía : p. 177-186.
Introducción. El departamento de desarrollo educativo y formación de Es Baluard y Cartografiem-nos. Tribulaciones identitarias. Pedagogías implicadas en un mismo programa: confluencias, intersecciones, encuentros y virajes. De sucesos inesperados y prácticas pedagógicas residuales: explorar y conferir valor a lo que acontece en los márgenes de nuestras expectativas. Diferencia cultural y negociaciones. Conocimientos y competencias de una educadora de museos: una cuestión de planteamiento. Construcción profesional en y desde el terreno. Reflexionar en equipo sobre la propia experiencia pedagógica.
Abórdase a construcción e a formación profesional das educadoras de museos desde unha perspectiva experiencial e crítica. "A autora parte da súa realidade como educadora en Es Baluard Museu dArt Modern i Contemporani de Palma e, en concreto, do desenvolvemento do programa educativo Cartografiem-nos, para revisar as formulacións teóricas que fundamentan o ámbito museístico e educativo desde un entendemento das continxencias e vicisitudes que se atopan no terreo da práctica e en relación con cuestións tales como: as pedagogías radicais en contextos situados, as problemáticas do denominado xiro educativo, as funcións da educadora, ou a construcción de coñecemento, entre outras. As experiencias ás que Cartografiem-nos deu lugar permitiron á autora analizar a súa posición como educadora desde o conflitivo e o paradóxico, dando lugar a unha narrativa da educación en museos que transcende os discursos fundacionais e hegemónicos ao uso. "
Os comentarios publicaranse en canto os aprobe un bibliotecario. Consulte os criterios de moderación.
Non hai comentarios sobre este documento.