Vista normal Vista MARC

A ras del suelo: la educación en museos como encrucijada de discursos, pedagogías, experiencias compartidas y mucho más / Irene Amengual Quevedo.

por Amengual, Irene ( 1982-).
Tipo: materialTypeLabelLibroSeries Biblioteconomía y administración cultural (Trea): Editor: Gijón (Asturias) : Trea, D.L. 2015 Descrición: 186 p. : il. b. e n. ; 24 cm.ISBN: 978-84-9704-892-7.Outro título: Educación en museos como encrucijada de discursos, pedagogas, experiencias compartidas y mucho más, La.Materia(s): Es Baluard Museu dArt Modern i Contemporani de Palma | Es Baluard Museu dArt Modern i Contemporani de Palma | Educadores - -- Formación profesional | Pedagogía crítica | Pedagoxía crítica | Educadores - -- Formación profesional | Museos -- Educación e didáctica | Museos -- Educación y didácticaRecursos en liña: Web de Es Baluard Museu d'Art Modern i Contemporani de Palma
Contido:
Introducción. El departamento de desarrollo educativo y formación de Es Baluard y Cartografiem-nos. Tribulaciones identitarias. Pedagogías implicadas en un mismo programa: confluencias, intersecciones, encuentros y virajes. De sucesos inesperados y prácticas pedagógicas residuales: explorar y conferir valor a lo que acontece en los márgenes de nuestras expectativas. Diferencia cultural y negociaciones. Conocimientos y competencias de una educadora de museos: una cuestión de planteamiento. Construcción profesional en y desde el terreno. Reflexionar en equipo sobre la propia experiencia pedagógica.
Resumo: Abórdase a construcción e a formación profesional das educadoras de museos desde unha perspectiva experiencial e crítica. "A autora parte da súa realidade como educadora en Es Baluard Museu dArt Modern i Contemporani de Palma e, en concreto, do desenvolvemento do programa educativo Cartografiem-nos, para revisar as formulacións teóricas que fundamentan o ámbito museístico e educativo desde un entendemento das continxencias e vicisitudes que se atopan no terreo da práctica e en relación con cuestións tales como: as pedagogías radicais en contextos situados, as problemáticas do denominado xiro educativo, as funcións da educadora, ou a construcción de coñecemento, entre outras. As experiencias ás que Cartografiem-nos deu lugar permitiron á autora analizar a súa posición como educadora desde o conflitivo e o paradóxico, dando lugar a unha narrativa da educación en museos que transcende os discursos fundacionais e hegemónicos ao uso. " Lista(s) nas que aparece este ítem: Biblioteca Museo Peregrinacións. Novidades xaneiro-marzo 2019 | Museo Etnolóxico. Novidades bibliográficas 2020
Etiquetas desta biblioteca: Non hai etiquetas desta biblioteca para este título. Para engadir etiquetas ingrese na súa conta do catálogo.
    valoración media: 0.0 (0 votos)

Biblioteca de orixe Localización actual Sinatura Dispoñibilidade Data de vencemento Código de barras Reserva de exemplares Datos do exemplar
Ribadavia – Biblioteca do Museo Etnolóxico
Ribadavia – Biblioteca do Museo Etnolóxico
Sala xeral
069.1 AME ara Consulta en biblioteca RME000001529
Bueu – Biblioteca do Museo Massó
Bueu – Biblioteca do Museo Massó
Área interna
069.12 AME ara Consulta en biblioteca MAM000000594
Santiago de Compostela – Biblioteca do Centro Galego de Arte Contemporánea
Santiago de Compostela – Biblioteca do Centro Galego de Arte Contemporánea
Sala xeral
TEORÍ 994 Consulta en biblioteca CMB001000027967
Santiago de Compostela – Biblioteca do Museo das Peregrinacións
Santiago de Compostela – Biblioteca do Museo das Peregrinacións
Sala de consulta
069.12 AME ara Consulta en biblioteca PERM000001156
Castro de Rei – Biblioteca do Museo do Castro de Viladonga
Castro de Rei – Biblioteca do Museo do Castro de Viladonga
Sala xeral
PATR.-760 Consulta en biblioteca
A Coruña – Biblioteca do Museo de Belas Artes
A Coruña – Biblioteca do Museo de Belas Artes
Sala xeral
069/300 Consulta en biblioteca 11463129
Reservas totais: 0

Bibliografía : p. 177-186.

Introducción. El departamento de desarrollo educativo y formación de Es Baluard y Cartografiem-nos. Tribulaciones identitarias. Pedagogías implicadas en un mismo programa: confluencias, intersecciones, encuentros y virajes. De sucesos inesperados y prácticas pedagógicas residuales: explorar y conferir valor a lo que acontece en los márgenes de nuestras expectativas. Diferencia cultural y negociaciones. Conocimientos y competencias de una educadora de museos: una cuestión de planteamiento. Construcción profesional en y desde el terreno. Reflexionar en equipo sobre la propia experiencia pedagógica.

Abórdase a construcción e a formación profesional das educadoras de museos desde unha perspectiva experiencial e crítica. "A autora parte da súa realidade como educadora en Es Baluard Museu dArt Modern i Contemporani de Palma e, en concreto, do desenvolvemento do programa educativo Cartografiem-nos, para revisar as formulacións teóricas que fundamentan o ámbito museístico e educativo desde un entendemento das continxencias e vicisitudes que se atopan no terreo da práctica e en relación con cuestións tales como: as pedagogías radicais en contextos situados, as problemáticas do denominado xiro educativo, as funcións da educadora, ou a construcción de coñecemento, entre outras. As experiencias ás que Cartografiem-nos deu lugar permitiron á autora analizar a súa posición como educadora desde o conflitivo e o paradóxico, dando lugar a unha narrativa da educación en museos que transcende os discursos fundacionais e hegemónicos ao uso. "

Os comentarios publicaranse en canto os aprobe un bibliotecario. Consulte os criterios de moderación.

Non hai comentarios sobre este documento.

Ingrese na súa conta para facer un comentario.

Coa tecnoloxía Koha